Kosto mielessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko 38
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikko 38

Vieras
Olen tuntenut kaverini kohta 30 vuotta. Hän on aina ollut minua isompi ja vahvempi. 6 vuotta sitten hän hakkasi minut melko pahoin kun luuli minun vehtaavan tyttöystävänsä kanssa. Tämä ei pidä paikkaansa. Paikalla oli useita naisia mm. hänen tyttöystävänsä joka vaan yllytti miestään. Hän mm. Pakotti minut nuolemaan tyttöystävänsä kengän pohjaa. Tämä musersi itsetuntoni ja miehisyyttäni sen verran etten uskalla hänen paikalla ollessa alkaa edes puhumaan naisille. Joo olemme siis yhä kavereita vaikka hän välillä käyttäytyy kuin minua kohtaan alistavasti. Meillä on yhteiset ystävät joten en voi olla olematta hänen seurassaan. Olen siitä asti kun hän hakkasi ja alisti minut vihannut häntä ja miettinyt kostoa. Koska en vaan uskalla käydä turpakäräjille minua puolet isomman kaverin kanssa mietin mitä muuta voisin tehdä saadakseni kostoni ja itsetuntoni ennalleen? Ja kaikille tiedoksi tää ei todellakaan ole mikään provo!!

Missä porukoissa säkin liikut?
Pakotetaan nuolemaan kengän pohjaa?

En usko että siinä kukaan kiihottui. Mutta muistan kyllä muitten ilmeet varsinkin tämän kaverini ilme oli luettavissa niin, että se nautti siitä miten ne naiset pitivät sitä tilanteen herrana. Kaverini ei oo ottanut tätä juttua puheeksi kertaakaan sen jälkeen. Mutta yks noista akoista sanoi kerran kun oltiin ottaa kuppia, että pidä varas ettei Mako (tää kaverini) pistä sinua taas nuolee jonkun meistä kenkiä ja nauroi päälle. Niin kyllä tuostakin tulee semmonen alistettu olo. Ja en pysty olla olematta näiden kanssa tekemisissä kun meillä on kuten sanoin yhteinen porukka. Tuntuu vaan todellakin et oon hierarkian alin..

Ja siis osa tosta porukasta on ihan asiallisia. Eikä kaikki varmaan edes tiedä (ehkä) tätä tapausta tai ole ainakaan sanonut mitään mulle. Meidän porukan naisista yksi on ollut kiinnostunut minusta ja kiinnostanut aina minuakin mutta on tän kaverini nykyisen kihlattunsa paras ystävä. En uskalla alkaa yrittämään mitään jos vaikka loukkaantui jotenkin ja sitten taas mulle käy jotain..

Minä myös kannatan kaveriporukan vaihtoa. Ihan kokonaan vaihtoa. Tällöin kukaan ei tiedä menneisyyden tapahtumista vaan voit aloittaa ihan puhtaalta pöydältä. Silloin voit myös vehdata ihan kenen tytön kanssa vaan, pelkäämättä hakkaajasi reaktiota.

Minä myös kannatan kaveriporukan vaihtoa. Ihan kokonaan vaihtoa. Tällöin kukaan ei tiedä menneisyyden tapahtumista vaan voit aloittaa ihan puhtaalta pöydältä. Silloin voit myös vehdata ihan kenen tytön kanssa vaan, pelkäämättä hakkaajasi reaktiota.
Oon kyllä ajatellut muuttaa ihan toiseen kaupunkiin, mutta kun on työt täällä.. ja uuden kaveripiirin hankinta kymmenien vuosien jälkeen tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä. Jos vain vaihdan kavereita niin mitä ne muutamat (tästä porukasta) keiden kanssa tulen juttuun ajattelevat minusta. Että olen luuseri? Haluaisin kostaa tämän koko paskan kaverilleni niin että hän joutuisi miettimään omaa miehisyyttään, ette usko miten minua ahdistaa kovin ajatukset siitä että olen porukkamme miespuolinen "bitch".

Oon kyllä ajatellut muuttaa ihan toiseen kaupunkiin, mutta kun on työt täällä.. ja uuden kaveripiirin hankinta kymmenien vuosien jälkeen tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä. Jos vain vaihdan kavereita niin mitä ne muutamat (tästä porukasta) keiden kanssa tulen juttuun ajattelevat minusta. Että olen luuseri? Haluaisin kostaa tämän koko paskan kaverilleni niin että hän joutuisi miettimään omaa miehisyyttään, ette usko miten minua ahdistaa kovin ajatukset siitä että olen porukkamme miespuolinen "bitch".
No mites luulisit sen tekevän?

Kostaisin varastamalla muiden porukan typyjen alusvaatteita ja jemmailisin niitä tämän nuolettajan luokse hänen seuraavissa pippaloissaan. Kun sitten akat alkavat löytää omia nimemettömiään sieltä täältä saa nuolettaja pervon maineen ja sun status paranee!

• Tykkää
Reactions: .....
En ikinä jäisi tuollaiseen porukkaan pyörimään ja nöyryytettäväksi. Ainoa keino päästä tuosta asiasta eroon on vaihtaa kaveriporukkaa. Hanki uusi harrastus, jonka myötä pääset uuteen porukkaan mukaan.

Sun ongelma on se että annan muiden kohdella itseäsi kuin nössöä.
Ja ainut jolla on ongelma olet sinä, kun senkin jälkeen jäit porukkaan.

Nyt haluat kostaa vaikka itse jäit porukkaan. Seura tekee kaltaisekseen..

Mikko, mikko.. Kohtasit todella suuren vääryyden, mutta olet jo nähnyt mitä seuraa jos jäisit kiinni kostostasi. Älä siis. Älä anna anteeksi, mutta unohda ja mene eteen päin. Ja etsi hyvä ihminen oikeita ystäviä!!! Sinulla ehkä menee hieman aikaa löytää uusia ystäviä ja luoda uusia suhteita, mutta saat takuulla niistä uusista enemmän kun rakennat ne terveelle pohjalle. Älä jatka tuollaisten paukapäiden uhrina. Paras kosto heille on, että heillä ei ole enää sinua pompoteltavana.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tuntuu vaan todellakin et oon hierarkian alin..

Kaveriporukoissa ei o mitään hierarkioita.
Noista kukaan ei o sun kaverisi vaan sä itte yrität hengata jengissä johon et kuulu.

Reilu kolkytä vuotta sitten lukioon mennessä luokalle tuli uus kundi. Pieni, arka ja entisessä koulussaan kiusattu. Pari ekaa viikkoa mietti, että oliko ihan hölmö vaihtaessaan täysin outoon kouluun vai olisko tuttu helvetti ollut sittenkin parempi?
Mä kysyin häneltä, että oliko sulla siellä yhtään kaveria ja mitä sä sieltä muka kaipaat?
Hän sit tempaisi ittensä irti vanhoista ympyröistä, jäi meidän kouluun... eikä ole katunut päätöstä päivääkään.

Mihin sitä ihminen tarttee vihamiehiä jos jo ns. kaverit pistää nuolemaan kengänpohjia?

Kiitos teille vinkeistä. Jäin kyllä pohtimaan tätä ja alan itsekin tulla siihen tulokseen, että paskat koko entisestä porukasta. Ehkä kallistun muuton kannalle ehkä en, mutten kyllä voi tälläinkään jatkaa. Oon murehtinut tätä kyllä liian pitkään ja ehkä minusta ei olekaan kostajaksi. Mutta sen vannon jos Mako joskus vielä tulevaisuudessa tekee mulle samoin niin minä vaikka puukotan häntä. Oon jo uuden työn myötä tutustunut muutamiin mukavan tuntuisiin tyyppeihin, mutta ollaan vielä NS. tuttavia eikä kavereita. Taidan ehdottaa heille illanviettoja lähiaikoina.

Toisaalta - mitä se kostaminen hyödyttää? Siitä voi pahimmillaan tulla vain kierre ja vielä isompi selkkaus ja tuskin sun omakaan olos yhtään sen paremmaksi muuttuis. Ehkä hetkellisesti mutta...

Ja mitä tuommoiset ihmiset muka ovat, eivät ainakaan mitään ystäviä! Ei ystävä aseta toista häpeälliseen tilanteeseen. Eikä naurunalaiseksi. Jos on mahdollista niin vaihda maisemia ja etsi uusia ihmisiä elämääsi jotka aidosti ovat kiinnostuneita sinusta.

• Tykkää
Se on sairas porukka. Hakeudu normaalien pariin.

• Tykkää
Kiitos teille vinkeistä. Jäin kyllä pohtimaan tätä ja alan itsekin tulla siihen tulokseen, että paskat koko entisestä porukasta. Ehkä kallistun muuton kannalle ehkä en, mutten kyllä voi tälläinkään jatkaa. Oon murehtinut tätä kyllä liian pitkään ja ehkä minusta ei olekaan kostajaksi. Mutta sen vannon jos Mako joskus vielä tulevaisuudessa tekee mulle samoin niin minä vaikka puukotan häntä. Oon jo uuden työn myötä tutustunut muutamiin mukavan tuntuisiin tyyppeihin, mutta ollaan vielä NS. tuttavia eikä kavereita. Taidan ehdottaa heille illanviettoja lähiaikoina.

Uudet "kaverisi" ovat varmaan innoissaan sinusta uutena ystävänään, jos tietäsivät että haaveilet jonkun toisen tappamisista tai puukottamisesta.

Onnea vaan. Toiv. uudet ystäväsi ovat varovaisia kanssasi.

Minulla on omituinen huumorintaju, joten ehkäpä keksisin koston, josta kohde ei saisi selvää mistä oikein on kyse ja mistä suunnasta se tuli. Paras kosto askarruttaa kohdetta vielä vuosienkin päästä.
Ai niin, taidanpa taas käydä kätkemässä erään tontille yhden kummallisen löydettävän.