M "mä" Vieras 15.12.2010 #3 Muinoin annoinkin mutta sitten kun isoveljensä alkoivat tuossa pihalla rellestää ja leluja rikkoa ja tupakkaa pummasivat niin sen jälkeen katsoin ettei tyttäreni leiki heidän siskonsakaan kanssa. Kun ikäeroakin on muutama vuosi, mun tytär nuorempi.
Muinoin annoinkin mutta sitten kun isoveljensä alkoivat tuossa pihalla rellestää ja leluja rikkoa ja tupakkaa pummasivat niin sen jälkeen katsoin ettei tyttäreni leiki heidän siskonsakaan kanssa. Kun ikäeroakin on muutama vuosi, mun tytär nuorempi.
Anatolia Aktiivinen jäsen 24.08.2010 32 527 5 36 15.12.2010 #4 Annan leikkiä kaikkien mukavien lasten kanssa, syntyperästä viis. Vähemmän mukavat kaverit taas on ei-toivotujen listalla, olivat sitten mistä tahansa kotoisin.
Annan leikkiä kaikkien mukavien lasten kanssa, syntyperästä viis. Vähemmän mukavat kaverit taas on ei-toivotujen listalla, olivat sitten mistä tahansa kotoisin.
as if Aktiivinen jäsen 23.08.2007 18 068 4 38 15.12.2010 #5 Voi vittu mikä kysymys. Kyllä antaisin. Ja yks mun ihanimmista työkavereista on muuten Kosovosta
V "vieras" Vieras 15.12.2010 #6 hahaaaa - pitää varmaan itsekkin alkaa väsäämään listaa, minkä maalaisten kanssa lapseni ei saa leikkiä!
hahaaaa - pitää varmaan itsekkin alkaa väsäämään listaa, minkä maalaisten kanssa lapseni ei saa leikkiä!