A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mutta miten se tekee leikistä mahdottoman? Joku lapsista antaa pompotella ja joku ei, joskus ne lapset tinkaavat keskenään ja hakevat sitä paikkaa. Mutta siinäpä tinkaavat, niinhän ne tekee aikuisetkin.
Mun lapset eivät ainakaan kauan jaksa vääntää sellaisen lapsen kanssa, joka aina yrittää määräillä, ei koskaan suostu joustamaan, käy päälle jos ei saa tahtoaan läpi, omii kaikki lelut...toteavat, että pidä leikkisi, ja menevät toisaalle mukavampien kavereiden pariin.
Kyllä minä ainakin rohkaisen lapsia leikkimään niiden "vaikeidenkin" lasten kanssa jos se ei vaadi mitään muuta kuin periksi antamista. Ei aina tarvitse leikkiä sitä mitä itse haluaa, jos joku haluaa pomottaa, niin silti hänen kanssaan voi olla hyvä kaveri ja ne leikit voi olla hauskoja.
Et taida oikein ymmärtää. JOs se pompottaja sanoo, että tule leikkimään, leikkii 1min ja sitten sanookin, että tää leikki onkin plääplää leikki ja tässä sää et voi olla enää mukana. Eli ihan tarkoituksena eka pyytää ja sitten hylkää. Ei ole siis ongelma, että oma lapsi ei leikkisi sen vaikean kanssa, vaan se pompottaja ei leiki sen lapsen kanssa. Tää päällepäsmäri siis voi tehdä noin ja sitten hetken päästä pyytää uudelleen leikkimään ja taas sama juttu n. 5min päästä; Ei saakaan leikkiä enää, koska vain ja ainoastaan "pompottaja" ei halua leikkiä, vaikka se toinen kaveri haluaakin siinä sivussa. Lapsia siis 3 kpl.