E Elämä.... Vieras 15.01.2012 #1 Kosketuksesta haavautuva vauva kuoli | Terveys | Iltalehti.fi Nyt ei ole kipuja pienellä enää...
V "vieras" Vieras 15.01.2012 #4 Varmasti parempi näin, pääsi lapsi kärsimyksistään. Eihän tuollainen ole ihmisarvoista elämää. Varmasti vanhemmillekin helpotus kun ei tarvitse enää lapsen kärsimistä katsoa.
Varmasti parempi näin, pääsi lapsi kärsimyksistään. Eihän tuollainen ole ihmisarvoista elämää. Varmasti vanhemmillekin helpotus kun ei tarvitse enää lapsen kärsimistä katsoa.
T "Tia" Vieras 15.01.2012 #5 Surullista mutta olen sitä mieltä että parempi näin. Ei tarvitse lapsen kärsiä enää.
V "vieras" Vieras 15.01.2012 #6 Aivan järkyttävää. En tiedä miten kestäisin edes noin kauan lapsen kärsimystä katsoa.
V "vieras" Vieras 15.01.2012 #7 [QUOTE="vieras";25443837]Aivan järkyttävää. En tiedä miten kestäisin edes noin kauan lapsen kärsimystä katsoa. [/QUOTE] Varmaan itse vauva antoi voimia, oli niin tuskista huolimatta positiivinen
[QUOTE="vieras";25443837]Aivan järkyttävää. En tiedä miten kestäisin edes noin kauan lapsen kärsimystä katsoa. [/QUOTE] Varmaan itse vauva antoi voimia, oli niin tuskista huolimatta positiivinen
isoäiti mölykylästä Aktiivinen jäsen 04.05.2007 26 699 2 36 15.01.2012 #8 julmastihan tää on sanottu. mutta kyllä näin on parempi. lapsen elämä on varmasti ollut täyttä helvettiä
julmastihan tää on sanottu. mutta kyllä näin on parempi. lapsen elämä on varmasti ollut täyttä helvettiä
V "vieras" Vieras 15.01.2012 #9 Kamala tuo video.. pieni viaton ihmisenalku joutui kärsimään hirveistä kivuista koko elämän ajan tietämättä syytä... niin surullista.
Kamala tuo video.. pieni viaton ihmisenalku joutui kärsimään hirveistä kivuista koko elämän ajan tietämättä syytä... niin surullista.