Koskettava tarina ;( (älä lue, jos et jaksa lukea kahta riviä pidempään )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Tai sitten mä en vaan ymmärrä, koska grillaaminen ei ole mulle mikään ongelma. Grillaan vuodessa alle 10 kertaa, enkä silloinkaan syö juurikaan makkaraa vaan enemmän kanaa ja kasviksia, joten en suostu potemaan mokomasta syyllisyyttä.

Joo, vain me joille grillaus on todellinen ongelma voidaan tämä tarina ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tai sitten mä en vaan ymmärrä, koska grillaaminen ei ole mulle mikään ongelma. Grillaan vuodessa alle 10 kertaa, enkä silloinkaan syö juurikaan makkaraa vaan enemmän kanaa ja kasviksia, joten en suostu potemaan mokomasta syyllisyyttä.

No tuskin se grillaus monellekaan on ongelma, tuo tekstihän oli huumoria. :whistle:

No niin oli tuo minunkin kirjoitukseni :whistle: :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Siis mä kyllä ymmärrän sen pointin, että klassista huumeistaselviytymistarinaa on parodioitu vaihtamalla huumeiden tilalle grillaaminen. Nää tarinat on joskus hiukan tragikoomisia, mutta en mä silti näe niissä aihetta irvailuun.

Eikä!
En mä tässä huumeista puhu, vaan grillauksesta, arg
Kyllä mä tiedän, että tämä on muunneltu kopio huumeistaselviytyjän elämästä.
Mun pitää itse vieroittua grillaamisesta, ellen totaalisesti halua olla pulassa.

Kuten sanoin, joihinkin uppoaa, toisiin taas ei =)

Et puhu niin, eikä puhu tuon tekstin kirjoittajakaan. Mun mielestä tuo vertaus ei vain toimi, kun asiat eivät ole vakavuustasoltaan millään tavalla verrattavissa.

tää on vielä hauskempaa. :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Hauskasti kirjoitettu :D

Ja nyt tekee niin pirusti mieli grillimakkaraa, että kiitos vaan!!! |O :snotty:

Ehkä vieroitusta auttaa se, että kaupasta alkaa olla maggarat loppu :/
Siitä sen näkee, miten riippuvaisia me ollaan makkarasta, tuttunikin kertoi ostaneensa 10 PAKETTIA makkaraa, jumankeikka eikä jätä meille muille mitään :kieh:

Se on totta, lakko ja hamstraavat ihmiset huolehtivat meidän linjoista. Pitäisiköhän siitä olla jopa kiitollinen? :kieh:

Tunkekoot sitten sitä makkaraansa joka reikään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Siis mä kyllä ymmärrän sen pointin, että klassista huumeistaselviytymistarinaa on parodioitu vaihtamalla huumeiden tilalle grillaaminen. Nää tarinat on joskus hiukan tragikoomisia, mutta en mä silti näe niissä aihetta irvailuun.

Eikä!
En mä tässä huumeista puhu, vaan grillauksesta, arg
Kyllä mä tiedän, että tämä on muunneltu kopio huumeistaselviytyjän elämästä.
Mun pitää itse vieroittua grillaamisesta, ellen totaalisesti halua olla pulassa.

Kuten sanoin, joihinkin uppoaa, toisiin taas ei =)

Et puhu niin, eikä puhu tuon tekstin kirjoittajakaan. Mun mielestä tuo vertaus ei vain toimi, kun asiat eivät ole vakavuustasoltaan millään tavalla verrattavissa.

tää on vielä hauskempaa. :laugh: :laugh:

No sehän on hyvä, että voi tottaa ihmisille iloa :saint: :D

ei enempää.. :laugh: :laugh: mahaan sattuu.. :laugh:

No tuskin se grillaus monellekaan on ongelma, tuo tekstihän oli huumoria. :whistle:

Sä kuitenkin vain kiellät ongelmasi. :(

*piilottaa epätoivoosesti omaa grilliään komeron perälle ettei naapurit saa tietää*

Sä kuitenkin vain kiellät ongelmasi. :(

*piilottaa epätoivoosesti omaa grilliään komeron perälle ettei naapurit saa tietää*

Hyvinkin paljon mahdollista :laugh: :laugh: :laugh:

Voi sinua, pientä, hyväuskoista nuorta tyttöä! Sen minä vaan sanon että sinua ne aina yrittää kaikkeen, mutta pidä pintasi! Nuori, laiha tyttöraasu, kunpa sinä nyt uskoisit ettei kova mualima ol sinnuu vartia! Yritä jättää tuo raisu porukka ja syö perunaa ja kastiketta, niillä sinä pärjäät! Kyllä joskus joku kunnon poika sinut ottaa suojiinsa!

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Et oo tosissas... etiketissä on sanottu jotain näistä ylipitkistä tarinoista... kirjoja ei tartte tänne laittaa. Vaikka kuin otsikossa lukis-

Se mikään ylipitkä ollu. Pidempiäkin täältä joskus luettu. Saahan sitä tarinoida jos runoratsu kulkee.

Yhteistyössä