P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja y:Ai sinä olit siellä... Niin oli kaksi minun tuttuanikin (ei tosin mitenkään läheistä ). Nyt ovat haudassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikka:Käsitaulu?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Pikka:Käsitaulu?
Jokelasta meille tullut valkoonen kangas jossa eri väreillä kädenkuvat. Siinä lukee että nämä kädet kannattelevat teitä.
Mulla on kuva tuosta kankaasta, mutta en tiedä haluanko laittaa sitä tänne ja onko se sopivaa edes.
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:Uskon, että tuon tapahtuman käsittely vie vielä pitkän aikaa ihmisiltä jotka ovat olleet lähellä tapahtumaa ja se että vielä jatkaa opiskelua kyseisessä oppilaitoksessa ei varmaankaan helpota tilannetta yhtään. Täällä palstallakin keskustelu asiasta saattaa olla hyvinkin hyvää terapiaa niin kauan ainakin ellei joku ala ilkeilemään asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Pikka:Käsitaulu?
Jokelasta meille tullut valkoonen kangas jossa eri väreillä kädenkuvat. Siinä lukee että nämä kädet kannattelevat teitä.
Mulla on kuva tuosta kankaasta, mutta en tiedä haluanko laittaa sitä tänne ja onko se sopivaa edes.
Ei varmaan kannata laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nusta taas tuntuu, niinkuin tuntui jo viime syksynäkin, että tyyppi kalastelee vaan huomiota itselleen. Olin itsekin samassa kolussa eikä tunnu missään, asia ei koskettanut minua. Olen käynyt tilassa missä se luokka oli, eikä sekään tuntunut erikoiselta. Tai sitten ap on vaan harvinaisen yksinkertainen ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nusta taas tuntuu, niinkuin tuntui jo viime syksynäkin, että tyyppi kalastelee vaan huomiota itselleen. Olin itsekin samassa kolussa eikä tunnu missään, asia ei koskettanut minua. Olen käynyt tilassa missä se luokka oli, eikä sekään tuntunut erikoiselta. Tai sitten ap on vaan harvinaisen yksinkertainen ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja wat:Anteeks nyt vaan, mutta en tajunnu mitään. Ensinnäkäöän sun ruman murre kirjotuksen takia en tajunnut tuota kevät juttua, että pystytkö sitten ens keväänä pitään vaatteitas kaapissa vai piditkö viime keväänä. Etkös sä alottanut uuden koulun, miten sun tavarat voi olla netisen koulun kaapissa, vai onko nuo koulut samassa rakennuksessa?
Voisitko vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Voisitko vastata kiitti. Ootko samassa koulussa edelleen, sun puheista ei saa mitään selvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Voisitko vastata kiitti. Ootko samassa koulussa edelleen, sun puheista ei saa mitään selvää.
No olen samassa koulussa. Kumma kun muut on tämän asian tajunnu.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Voisitko vastata kiitti. Ootko samassa koulussa edelleen, sun puheista ei saa mitään selvää.
No olen samassa koulussa. Kumma kun muut on tämän asian tajunnu.
Siis oot edelleen ruokakoulussa? Miten se liittyy lähäri kouluun?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vai vähän puhuit asiasta. Muistaakseni viime vuonna oli jatkuvasti aloituksia joissa päivittelit jotain. Usko jottet sä ollut sen päivän tärkein henkilö, et edes sivuosassa, yrität vaan sillä saada huomiota. Säälittävää, en ole muiden mukana olleiden nähnyt samaa tekevän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vai vähän puhuit asiasta. Muistaakseni viime vuonna oli jatkuvasti aloituksia joissa päivittelit jotain. Usko jottet sä ollut sen päivän tärkein henkilö, et edes sivuosassa, yrität vaan sillä saada huomiota. Säälittävää, en ole muiden mukana olleiden nähnyt samaa tekevän.