mua masentaa...(valitusta,älä lue jos et kestä ruikuttajia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
harmittaa kamalasti,kun toisilla on miehet ja onnelliset parisuhteet enkä mä vaan koskaan tapaa ketään.:(
lähentelen 30 vuotta ja pisin seurustelusuhteeni on 2v!!sekin alle parikymppisenä.
Mä alan epäilemään että olen jotenkin kauhea,ruma jne jne,koska mä en vaan tapaa sitä mun prinssiä.Kaikki sanoo,että kun lakkaa etsimästä niin se kyllä kävelee vastaan,mut miten voin täysin unohtaa yksinäisyyteni...huoh...

enpä olis uskonut koskaan,että tälläinen saa mun mielen maahan,mutta nyt musta tuntuu etten enää jaksa odottaa.

Eipä tämä sinua auta, mut kerron mielipteeni kuitenkin :xmas:
Mä uskon, että aina vaikeampaa parisuhteen perustamiunen on, mitä enemmän ikää tulee, koska alkaa olla enemmän ja enemmän omia tapoja, mistä ei voi luopua ja oma elämä on asetytunu tiiviimmin uomiinsa. On paljon vaikeampaa sovittaa se oma elämä jonkun muun elämän kanssa yksiin.
Siispä tosiaan, jos sitä rimaa pitää laskea? Jos vaatii ihan vahingossa ja huomaamatta toiselta omien arvojensa mukaista elämää eikä huomaa, että sille toiselle sinun elämäsi on yhtä outoa kun sinulle hänen?
Ymmärsiköhän nyt kukaan, mitä mä tarkoitan, oli vaikee selittää!

Yhteistyössä