koskas teille tulee joulukuusi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmy myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mymmy myy

Jäsen
30.04.2005
930
0
16
ja koskas se saadaan koristella ja kuka koristelee sen??

meille tulee ens viikon aikana ja aaton aattona on ollu tapana koristella kuusi ja isäntä laittaa tähden ja kynttilät,lapset koristelee loput

Toivottavasti tulee 21 päivä eli ens viikon pe. Sit seuraavana päivänä koristellaan kaikki yhdessä (lapset tapellen siitä kuka saa laittaa minkäkin mihinkin, oi sitä joulun rauhaa). :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
ei tu ollenkaan. musta on tyhmää kaataa monta vuotta kasvanut puu viikoksi ja heittää sitte kaatopaikalle.

mä laitan havut hetkeks aikaa portaiden eteen, ja runko palaa siinä missä muukin puu. perinteikästä tai tyhmää, sam tuo mulle mitä mieltä sie oot.

22.12 talvipäivänseisauksena ja sillon koristellaan, loppiaiseen asti saa olla. Ihan muovikuusi on, sellanen vajaan metrin mittanen, ei keneltäkään varastettu :D
Miulta pirulauta varastettiin kestokuusi ullakolta, kun vielä asuin itekseni pääkaupunkiseudulla :o Pari päivää ennen joulua menin ullakolle sitä hakemaan niin eipä löytynyt, ovessa näkyi murtojäljet. Mitään muuta ei oltu viety kun se perhanan kuusi :kieh: Kyllä on varkaalla ollut hyvä joulumieli varastettua kuusta koristellessa. Se oli sellanen upea 2m korkea tuuhea kuusi, kyllä harmitti :'(

Minä kokoon kuusen tänään illalla. Saa nähdä koristellaanko se illalla vai huomenna aamulla. Kaikki koristellaan yhdessä. Huomenna on lucia ja siitä alkaa joulu. Huomenna pidetään joulujuhlat meillä. :xmas:

Yhteistyössä