Koska TERASSI/PARVEKE "kesäkäyttöön" (ei nyt kukkia mutta muuten)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuikku

Vieras
Joko olette partsit laittaneet "Käyttökuntoon"? Tekis mieli viedä matot ja siivota (siivota siis ensin) ja vähän fiksata. Aika pian vois jo orvokkeja laittaa, mutta muuten pitää vielä kukkien kanssa malttaa...

Miten te muut?

Mä olen pistänyt pihoja kuntoon jo muutaman viikon...tosin noiden kuntoonlaitto ei ihan viikossa-kahdessa onnistu, eli heti kun sain lumet ja jäät pihoilta pois, niin aloitin.

Juu juu.. Pöydän pesin eilen ja kävin istuskelemassa. Lasitetulla partsilla kukkii jo muutama kukkanenkin ja mm. ruohosipuli, särkynyt sydän ja lihaliemikasvi on jo heränny henkiin ja aloittanu kasvunsa.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä olen pistänyt pihoja kuntoon jo muutaman viikon...tosin noiden kuntoonlaitto ei ihan viikossa-kahdessa onnistu, eli heti kun sain lumet ja jäät pihoilta pois, niin aloitin.

mahtaakohan sitä lunta vielä tulla? Etelä-suomessa asutaan mutta silti joskus tulee toukokuun puolella...eihän se vaarallista ole, mutta siksi vähän emmin vielä... =)
Toisaalta sormet syyhyis jo...

Lautakuorma tulee toivottavasti huomenna. sieminä kylvetty jo kuukausi sitten ja ensimmäiset taimet jo koulittu. Ootan kuin kuuta nousevaa, että pääsen laittamaan tuota uutta ihanaa, isoa parveketta.

Otettu käyttöön jo! Tuolit ja pöytä esillä, pölyt pyyhitty, lapset leikkimässä nytkin terassilla.
Lumen sulamista odotellaan ennenkuin maata pääsee pöyhimään.

Me on aloitettu grillikausikin jo :D Eilen grillattiin ekat makkarat. Pöydät ja tuolit on terassilla paikoillaan, talvehtivat muutenkin terassin nurkassa pressulla suojattuina.

Yhteistyössä