silläpä se oliskin niin tärkeetä että kaikkien lapsien isyys todennettaisiinEli voisin alkaa nyt seurustelemaan kenen tahansa kanssa ja synnyttää hänelle lapsen, jonka jälkeen vain lähteä ja kertoa olevani naimisissa ja laki olisi puolellani, ettei oikealla isällä olisi mitään oikeuksia omaan lapseensa. Aika käsittämätöntä.
No niissä tilanteissa ehdottomasti joissa joku toinen väittää olevansa lapsen isä. Ei pitäisi ola mitään merkitystä onko nainen naimisissa vai ei.silläpä se oliskin niin tärkeetä että kaikkien lapsien isyys todennettaisiin
kikkailun välttämiseksi 100% toteaminen olis kaikista simppeleitäNo niissä tilanteissa ehdottomasti joissa joku toinen väittää olevansa lapsen isä. Ei pitäisi ola mitään merkitystä onko nainen naimisissa vai ei.
Myös kallista ja turhaa lasten piikittelemistä. Ei mitään järkeä jos kukaan ei todentamista vaadi. Sellainen ei edes ajaisi lapsen etua.kikkailun välttämiseksi 100% toteaminen olis kaikista simppeleitä
mä ymmärrän hyvin että naiset vastustaa ajatusta 100% testaamisesta mutta kyllä se silti olisi kaikkien etuVoi tehdä myös sylkinäytteen. En mä nyt sellaista kannata, että automaattisesti tehdään, mutta silloin, jos joku osapuoli vaatii.
En ole aivan varma, että kaikissa tilanteissa. Voi mennä moni perhe rikki. Vaikkakin varmasti monien mielestä ihan syystä. Aina se biologinen isä ei tahdo olla lapsen elämässä ja tuossa tilanteessa ehkä se toinenkin "isä" hylkää.mä ymmärrän hyvin että naiset vastustaa ajatusta 100% testaamisesta mutta kyllä se silti olisi kaikkien etu
Nyt voit olla ihan varma!Mun äitiyskin on todennettu dna-testein. Lapsen etu on siis tuplattu.
Juu, ettei tuu vahingossa elätettyä jonkun vieraan akan mukulaa!Nyt voit olla ihan varma!
no ehkä ne naiset jotka on satavarmoja ei ota asiasta kovin korkeita kierroksiaEn ole aivan varma, että kaikissa tilanteissa. Voi mennä moni perhe rikki. Vaikkakin varmasti monien mielestä ihan syystä. Aina se biologinen isä ei tahdo olla lapsen eämässä ja tuossa tilanteessa ehkä se toinenkin "isä" hylkää.
Juu, ei ole vauva vaihtunut sairaalassa.Nyt voit olla ihan varma!
Sehän taisi olla 10% miehistä, kun kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta.no ehkä ne naiset jotka on satavarmoja ei ota asiasta kovin korkeita kierroksia
tämmöstä mäkin muistan jostain lukeneeniSehän taisi olla 10% miehistä, kun kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta.
just ton takia kaikkien lapsien isyys pitäis varmistaa, kun kaikki testataan niin kenenkään ei tarvi kitistäAp:n esille tuoma tapaus on suorastaan perseestä. Todella väärin biologista isää kohtaan. Oon tästä tapauksesta jo lukenukki aiemmin ja mietiin jos silloon, että mikä helvetin kusipää tuo äiti oikeen on.
Mutta sitä mä en hyväksy, että jonku muutaman lorton takia pitääs kaikkien naisten uskollisuutta ja rehellisyyttä epäällä. Mä oon ollu täysin uskollinen ja lapsen isä on se joka papereis lukee ja sen takia loukkaa tuollaanen ajattelu, että pitääs joka lapsi testata. Ei se jumalauta oo mun ja muiden uskollisten ja rehellisten vika, että jotkut levittää jalkansa vääräs paikas ja valehtelee lapsen isästä.
:headwall:just ton takia kaikkien lapsien isyys pitäis varmistaa, kun kaikki testataan niin kenenkään ei tarvi kitistä
No pelkän kitinän välttämisen takia yhteiskunnalle ihan turhia kustannuksia. Jos kukaan ei lähde kiistämään (aviomies, mahdollinen toinen isä jne), niin ei sitten tarvi testata.just ton takia kaikkien lapsien isyys pitäis varmistaa, kun kaikki testataan niin kenenkään ei tarvi kitistä
äidit maksaa niin ei tartte yhteiskunnan osallistuaNo pelkän kitinän välttämisen takia yhteiskunnalle ihan turhia kustannuksia. Jos kukaan ei lähde kiistämään (aviomies, mahdollinen toinen isä jne), niin ei sitten tarvi testata.