Koska tää tuska helpottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkea

Vieras
Laitoin avioeron vireille..Tässä kohtaa moni ajattelee et mitäs siinä sit tuskailet..

No asiat ei ole niin yksinkertaisia, mukana oli henkistä ja fyysistä väkivaltaa, ratkaisu oli siis kaikille paras. Apua haettiin ja saatiin mutta ilman mitään lopputulosta, joten pakko tämä oli jotenkin saattaa päätökseen.

Tottakai kaikki on nyt minun syytäni, siis ulkopuolisten, jotka ei tilannetta tiedä, mielestä. Senkin kanssa voin jotenkin elää.

Mutta miten hemmetti mä pääsen tän oman pahan oloni yli? Vaikka tiedän et tämä oli paras ratkaisu, sydäntä särkee niin et mä pakahdun...

Mitä ihmettä mä voin tehdä...

Mä uskon, että vain aika on se, joka auttaa. Olet varmaan ollut suhteessa, jossa on ollut myös rakkautta, eikä se ole ihan pikku juttu päästää irti Varmasti paljon ollut niitä hyviä hetkiä, joiden takia suhde on jatkunut. Mutta, mutta; koska tiedät, että se suhde on kulutettu tuossa muodossaan loppuun ja päättynyt, niin aika on se, joka on jonakin päivänä "armollinen". Sure surusi, itke itkusi, puhu ja päästä ajatuksesi ulos, niin jonakin päivänä huomaat ehkä hengittäväsi hiukan kevyemmin ja valoakin on näkyvissä. Olet varmasti tehnyt oikean ratkaisun, ja niin se vain on, että vasta kun on käynyt pimeässä, voi taas erottaa valon..(ei ihan filosofit noin puhuis, mutta kuiteskin..). Onnea, tsemppiä ja kaikkea hyvää uuteen elämän tilanteeseesi; sähän selviät ja jonain päivänä taas huomaat, kuinka elämä onkaan ihanaa!

Yhteistyössä