koska tää kuolema loppuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :,(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:,(

Vieras
tänä vuonna on jo mennyt niin monta nuorta ihmistä.Tää on ihan kauheeta joka kuukausi kaatuu ympäriltä porukkaa. Ahdistaa.. Ei ehdi vanhaa surua surra alta kun uutta tulee :,(

triplaisälle, sehän siinä onkin kauheinta kun terveet nuoret kuolee yllättäen ympäriltä. En ole narkkari tms. vaan ihan tavallinen nuori aikuinen samoin kuin läheiseni.. Alkaa vaan kovasti usko horjua tähän elämään. Mihin voi enää luottaa. Koskaan ei tiedä koska tulee se viimeinen päivä itselle tai oman perheen jäsenille..

Tuskasi ja surusi on suuri. Älä kuitenkaan, rakas aloittaja, ala pohtia sitä, milloin on sinun aikasi. Tuet vainajien muistoa parhaiten niin, että jatkat elämääsi murheista huolimatta, parhain päin. Ainakin minä ajattelen niin, vaikken uskossa olekaan, että täältä lähteneet katsovat minua ylhäältä ja toivovat minun elämäni jatkuvan parhain päin.

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta;28409653:
Ei ole kyllä ihan normaalia että perusterveitä nuoria ihmisiä lakoaa ympäriltä..
Tätä samaa myös ihmettelin. Minä olen 47 enkä tiedä yhdenkään lapsuudenystäväni enkä tutun ikätoverini menehtyneen.

Voimia kaikille läheisensä menettäneiden suruun.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28409674:
Tätä samaa myös ihmettelin. Minä olen 47 enkä tiedä yhdenkään lapsuudenystäväni enkä tutun ikätoverini menehtyneen.

Voimia kaikille läheisensä menettäneiden suruun.

Olet onnellisessa asemassa. Itsellä ikää vasta 28 vuotta ja ympäriltä poistunut useampia. Kaksi onnettomuudessa, yksi hukkui jäihin, yksi yllättäen sydäsairauteen ja kolme oman käden kautta. Kaikkia kaipaan <3

Yhteistyössä