Koska sinulla oli viimeksi lapsivapaayö?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja miten usein lapsi/lapsesi ovat hoidossa? Oletko parisuhteessa vaiko yh?
Itse olen yh ja lapsi oli viimeksi 2.5kk sitten yökylässä ja kaipaisin taas omaa aikaa... Tuntuu vaan että, viime kerrasta on liian lyhyt aika... etten voi laittaa lastani hoitoon, kun viikolla ehdimme näkemään niin harvoin :(

Mä en edes muista koska viimeksi meillä on ollut lapsivapaa viikonloppu, luultavastikin reilu vuosi sitten ennen kuin kuopus syntyi. Esikoinen on kyllä joka toinen viikonloppu isällään mutta kun ei täällä ole ketään kuka ottais kuopuksen hoitoon niin ei oo helppoo järjestää. Meillä siis uusioperhe, asun kuopuksen isän kanssa avoliitossa.

Viimeksi muokattu:
Taisi olla tasan 6kk sitten, kun olin synnyttämässä kuopusta...illalla lähdin laitokselle ja aamupäivällä syntyi muksu. Se on mun viimeisin lapsivapaa :D Ja sitä ennen on ollut...hmmm...varmaan noin 2v sitten :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";22054964]Ja miten usein lapsi/lapsesi ovat hoidossa? Oletko parisuhteessa vaiko yh?
Itse olen yh ja lapsi oli viimeksi 2.5kk sitten yökylässä ja kaipaisin taas omaa aikaa... Tuntuu vaan että, viime kerrasta on liian lyhyt aika... etten voi laittaa lastani hoitoon, kun viikolla ehdimme näkemään niin harvoin :([/QUOTE]

Tarkoitan siis näemme VÄHÄN, pitkät työpäivät/hoitopäivät :(

"vieras"
Tuntuu hullulta kaivata omaa aikaa, kun lapsi kuitenkin oli viimeksi 2.5kk sitten yökylässä, yleensä on noin 1-3kertaa vuodessa yökylässä... Jotenkin vaan kaipaisin sitä, että saisin olla rauhassa, lukea jotain hyvää kirjaa kynttilänvalossa tms... ihaninta olisi käpertyä jonkun kainaloon, mutta sitä onnea nyt ei ole tiedossa...

N. kuukausi sitten olivat molemmat pojat yön hoidossa meidän työvuorojen vuoksi. Eli mies vuorokauden poissa ja mulla iltavuoro + aamuvuoro. Sitä ennen lapsivapaata oli n. vuosi sitten kun odotin vielä kuopusta. Nyt olis tarkoitus lähikuukausina valkata miehen kanssa yhteinen vapaa viikonloppu ja lähteä reissuun kahdestaan.

Pienistä lapsista vapaa 2 vuotta sitten, ennen kuin kolmonen syntyi. Ihan kokonaan lapsivapaata en edes muista. Voi olla että joskus 4-5 vuotta sitten...
Enkä ole muistaakseni niin kaivannutkaan. Jos tuntuu että seinät kaatuu päälle, niin toistaiseksi riittää vähän pidempi kävelylenkki vauvan kanssa. Mies on jakamassa arkea kanssani.

"vieras"
Pienistä lapsista vapaa 2 vuotta sitten, ennen kuin kolmonen syntyi. Ihan kokonaan lapsivapaata en edes muista. Voi olla että joskus 4-5 vuotta sitten...
Enkä ole muistaakseni niin kaivannutkaan. Jos tuntuu että seinät kaatuu päälle, niin toistaiseksi riittää vähän pidempi kävelylenkki vauvan kanssa. Mies on jakamassa arkea kanssani.
Näin minäkin tunsin, kun olin vielä naimisissa... Nyt olen 1.5v ollut yh:nä ja kaipaan edes sitä, kun voi mennä kauppaan ilman lasta :(

"poikia3"
Mulla on kuopus 5 v, ja hänen syntymänsä jälkeen lapsivapaayö mulla oli, kun olin n. 1,5 vuotta sitten työmatkalla ulkomailla. Sitä edeltävä lapsivapaa oli hänen syntymäyönsä, ja sitä edeltävä, kun sain keskenmenon.

Meidän lapset eivät yökyläile koskaan!

Kesällä taisi olla..?? Mies lähti viihteelle ja mulla oli ilta-aamuvuorot.. Seuraavaksi menee kai ensi kuussa kun meillä on hääpäivä. Ei kauhean usein ole lapset yöhoidossa mutta anoppila hoitaa lapset kun me ollaan töissä

Yhteistyössä