Koska ootte kertoneet raskaudesta?

kenelle :D ? sisaruksilleni ja äidilleni heti positiivisestä tuloksesta, oisinko ollu vkolla 6 tai jotain, esikoiselle ekan ultran jälkeen ja läheisimille ystäville joskus viikolla 7-8..

ootko raskaana :xmas: ?
 
kenelle :D ? sisaruksilleni ja äidilleni heti positiivisestä tuloksesta, oisinko ollu vkolla 6 tai jotain, esikoiselle ekan ultran jälkeen ja läheisimille ystäville joskus viikolla 7-8..

ootko raskaana :xmas: ?
siis tarkotin niinku kaikille, tyylin facebookis? Aattelin vaan, kun tutulla oli heti päivitys, että jeij, raskaana ollaan, kun oli testin tehny. Saahan sitä kertoo, koska haluu, itte en ehkä uskaltais.
 
"fuu"
Heti plussattua..Tosin ehdin nytkin jo äidille kertoa vaikka nyt on alkanut viiva haalenee:/ No kertoisin joka tapauksessa kemiallisesta yms. mut varmaan koko suku tietää siitä sitten myös:headwall: Mut elämä on:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27877349:
siis tarkotin niinku kaikille, tyylin facebookis? Aattelin vaan, kun tutulla oli heti päivitys, että jeij, raskaana ollaan, kun oli testin tehny. Saahan sitä kertoo, koska haluu, itte en ehkä uskaltais.
no fb:ssa taisin julkaista joskus viikolla 13-14, laittamalla itsestäni mahakuvan, toiset tajus, toiset ei varmaan :rolleyes:
 
Tätä ei sanota ääneen
Havaitsin yllätysraskauden vasta noin viikolla 8 tai 9 ja ainoa ihminen, joka siitä sai tietää niin pian, oli kumppanini. Minun vanhemmilleni asiasta kerrottiin jossain viikon 12 tienoilla ja kumppanini vanhemmille ja hänen edellisestä liitosta syntyneille lapsilleen muutamia viikkoja myöhemmin. Kavereille olen kertonut noiden kertomisten jälkeen livenä sitä mukaa, kun olen heitä nähnyt, Feisbuukissa en aio raskauttani julkistaa ollenkaan. Jos kaikki menee hyvin, Feisbuukkiin saattaa päätyä kuva vastasyntyneestä vauvasta.
 
eba
Ekasta siinä kohtaa kun viikkoja oli kasassa se 13, toisestakin oli tarkoitus odottaa samanmoiset, mutta tapahtui senverran pahoja juttuja perheelle, että päädyttiin kertomaan joskus kun kasassa oli viikkoja vasta noin 6.
 
Mieheni tiesi ennen raskaustestiä ;) Läheisimmät, (vanhempamme ym. ) kun jännäiltiin varhaisultraan menoa rv.6+ .. ystävät vähän myöhemmin.
Työnantajalle jouduin jo kertomaan, jotta saadaan työnkuvani sellaiseksi että se ei terveydellisistä syistä vaaranna raskauttani ja hienosti otettiin tieto vastaan :)
Nyt menossa rv. 13+ ja harva on tietämättä, 2 ultraa takana päin :)
 
"Neiti"
Yhdelle tutulle lipsahti rv 10. Olin kyllä käynyt 2x ultrassa, joten aika varma tunne oli. Varhaisultran jälkeen rv 12 kerrottiin vanhemmille ja sukulaisille sitä mukaa kun nähtiin. Työpaikalla kerroin toisen ultran jälkeen, onkos se sit rv 20? Fb:ssä julkaisin sit vauvan kuvan, en mitään masukuvia, raskauspäivityksiä tms.
 
Omalle isälleni kerroin viikolla 5.. En vaan voinut pitää suutani kiinni, kun tuli sopiva tilaisuus paljastaa..
Muille viikolla 7 kerrottiin.. Ensin lähimmille sukulaisille ja muutamille kavereille.. Ja sitten sinne Feispuukkiin tieto..
 
4x äiti
Nyt olen päättänyt että jos saan kunnon plussan testiin niin kerron parhaalle ystävälleni joka on tukenut minua nyt jo jokaisen haamun/keskenmenon/tuulimunan kanssa. Olen onnellinen että minulla on ystävä jolle voin kertoa heti, niin en joudu "yksin" suremaan. Mieheni on aina tiennyt jo ennenkuin olen testannut,kuulemma jotkin asiat muuttuu kun "tärppi" on käynyt ;) Muille kerromme vasta kun ultrassa on käyty jos osaamme olla hiljaa...
 
Rv 14+1 nyt, en ole facessa kyllä vielä paljastanut. Ehkä sitten kun jään äitiyslomalle:)

Miehelle kerroin heti ja lapsille myös melko pian. Lähimmille ystäville, lähisuvulle, pomolle ja työtovereille joskus rv10(tai no ne työkaverit tuli itse kysymään). Nyt kyllä pömpöttää maha jo niin ettei voiskaan enää salailla.
 

Yhteistyössä