Kuis niin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sen kyllä huomaa!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Minä olen ollut täällä melkein 8v.
Kuis niin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sen kyllä huomaa!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Minä olen ollut täällä melkein 8v.
8vuotta kun tääl pyörii niin johan se olis ihme jos ei jossain näkys....etkö itse huomaa???Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Kuis niin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sen kyllä huomaa!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Minä olen ollut täällä melkein 8v.
Sä et ole tarpeeksi huomiota herättävä, eli et tarjoa tarpeeksi keskusteltavaa palstalaisille. Kun ei tarjoa tarpeeksi ruodittavaa, niin kuka täällä muistaa?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sellainen joka tuntuu olevan aina palstalla kun tänne tulee ja jonka useimmat muistaa.
itte en taida vakkareihin kuulua vaikka viestejä on iso pino ja muutamankin vuoden täällä hillunut.
No ei todellakaan tulisi :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sulle tulis itku jos et saisi vakkari olla!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kaipa mä vakkareihin kuulun :xmas:
OkAlkuperäinen kirjoittaja vieras:8vuotta kun tääl pyörii niin johan se olis ihme jos ei jossain näkys....etkö itse huomaa???
noniin! kyllä mä tiedänAlkuperäinen kirjoittaja Ruttis ja juurekas:Sä et ole tarpeeksi huomiota herättävä, eli et tarjoa tarpeeksi keskusteltavaa palstalaisille. Kun ei tarjoa tarpeeksi ruodittavaa, niin kuka täällä muistaa?Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sellainen joka tuntuu olevan aina palstalla kun tänne tulee ja jonka useimmat muistaa.
itte en taida vakkareihin kuulua vaikka viestejä on iso pino ja muutamankin vuoden täällä hillunut.
Mutta muistettava nimimerkkki sulla ainakin on.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mä olen reilu 2 vuotta suht aktiivisesti pyörinyt täällä mutta en kyllä mielestäni silti lukeudu vakkareihin.. mua ei ikinä koskaan muisteta missään.. eli mullakaan ei ole tarpeeksi provosoivia kommentteja..
No se nyt on ollu käytössä vasta viikon tai kaksi.. entisestä ei kellään ole tietoa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta muistettava nimimerkkki sulla ainakin on.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mä olen reilu 2 vuotta suht aktiivisesti pyörinyt täällä mutta en kyllä mielestäni silti lukeudu vakkareihin.. mua ei ikinä koskaan muisteta missään.. eli mullakaan ei ole tarpeeksi provosoivia kommentteja..
Onpas =) Tiimarivihko tietää kaiken :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:No se nyt on ollu käytössä vasta viikon tai kaksi.. entisestä ei kellään ole tietoa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta muistettava nimimerkkki sulla ainakin on.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mä olen reilu 2 vuotta suht aktiivisesti pyörinyt täällä mutta en kyllä mielestäni silti lukeudu vakkareihin.. mua ei ikinä koskaan muisteta missään.. eli mullakaan ei ole tarpeeksi provosoivia kommentteja..
Nii ja heti mä muistin tän, vaikka on vasta 2 viikkoo ollu.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:No se nyt on ollu käytössä vasta viikon tai kaksi.. entisestä ei kellään ole tietoa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta muistettava nimimerkkki sulla ainakin on.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mä olen reilu 2 vuotta suht aktiivisesti pyörinyt täällä mutta en kyllä mielestäni silti lukeudu vakkareihin.. mua ei ikinä koskaan muisteta missään.. eli mullakaan ei ole tarpeeksi provosoivia kommentteja..
Damn.. B)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Onpas =) Tiimarivihko tietää kaiken :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:No se nyt on ollu käytössä vasta viikon tai kaksi.. entisestä ei kellään ole tietoa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta muistettava nimimerkkki sulla ainakin on.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mä olen reilu 2 vuotta suht aktiivisesti pyörinyt täällä mutta en kyllä mielestäni silti lukeudu vakkareihin.. mua ei ikinä koskaan muisteta missään.. eli mullakaan ei ole tarpeeksi provosoivia kommentteja..