Koska on "vakkari" tällä palstalla? Kuka siis on?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ruttis ja juurekas
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
sellainen joka tuntuu olevan aina palstalla kun tänne tulee ja jonka useimmat muistaa.

itte en taida vakkareihin kuulua vaikka viestejä on iso pino ja muutamankin vuoden täällä hillunut.
Sä et ole tarpeeksi huomiota herättävä, eli et tarjoa tarpeeksi keskusteltavaa palstalaisille. Kun ei tarjoa tarpeeksi ruodittavaa, niin kuka täällä muistaa? :D

Mä en aiheuta täällä sellaisia keskusteluja että mut erityisesti joku muistais. En tiedä onko se hyvä vai huono asia, ei kai siis oikein kumpikaan :D
Eipä ole vielä tullut mieleeni avautua täällä jokaisesta asiasta mitä elämässäni tapahtuu, joten vakkaria musta ei varmaan tule koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kaipa mä vakkareihin kuulun :xmas: :whistle:
no sulle tulis itku jos et saisi vakkari olla!
No ei todellakaan tulisi :LOL: :hug: :heart:

Tässä ketjussa muuten taitaa aukoa päätään joku sellainen jota ei ikinä mainita niissä palstalaisten luetteluketjuissa. Tämä päänaukoja haluaisi niin kovasti vakkariksi, mutta kun ei häntä huomata. :'( :/ :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttis ja juurekas:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
sellainen joka tuntuu olevan aina palstalla kun tänne tulee ja jonka useimmat muistaa.

itte en taida vakkareihin kuulua vaikka viestejä on iso pino ja muutamankin vuoden täällä hillunut.
Sä et ole tarpeeksi huomiota herättävä, eli et tarjoa tarpeeksi keskusteltavaa palstalaisille. Kun ei tarjoa tarpeeksi ruodittavaa, niin kuka täällä muistaa? :D
noniin! kyllä mä tiedän :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mä olen reilu 2 vuotta suht aktiivisesti pyörinyt täällä mutta en kyllä mielestäni silti lukeudu vakkareihin.. mua ei ikinä koskaan muisteta missään.. eli mullakaan ei ole tarpeeksi provosoivia kommentteja.. :whistle:
Mutta muistettava nimimerkkki sulla ainakin on. :D

Mä määrittelisin sen pelkästään niin, että käy säännöllisesti palstalla. Itse en kerro täällä läheskään kaikkea elämästäni, eikä mua koskaan muisteta noissa ketjuissa, joissa luetellaan nikkejä. Kohta 8v palstailua takana :saint:

Viestimäärä profiilissa kertonee myös jotain aktiivisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä olen reilu 2 vuotta suht aktiivisesti pyörinyt täällä mutta en kyllä mielestäni silti lukeudu vakkareihin.. mua ei ikinä koskaan muisteta missään.. eli mullakaan ei ole tarpeeksi provosoivia kommentteja.. :whistle:
No se nyt on ollu käytössä vasta viikon tai kaksi.. :D entisestä ei kellään ole tietoa..

No se nyt on ollu käytössä vasta viikon tai kaksi.. :D entisestä ei kellään ole tietoa..
Onpas =) Tiimarivihko tietää kaiken :snotty:

Rukoilijasirkka
Nii ja heti mä muistin tän, vaikka on vasta 2 viikkoo ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Onpas =) Tiimarivihko tietää kaiken :snotty:
Damn.. B)

Yhteistyössä