Koska miehesi on leiponut viimeksi pipareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leipuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leipuri

Vieras
Kun jostain syystä äidit hoitaa leipomispuolen. Eilen lapset meillä leipoi ja kysyin mieheltä vitsillä että, koska on viimeksi leiponut piparia. Niin köksän tunneilla viimeksi 20 vuotta sitten.... " piparia" viikonloppuna....

Kun jostain syystä äidit hoitaa leipomispuolen. Eilen lapset meillä leipoi ja kysyin mieheltä vitsillä että, koska on viimeksi leiponut piparia. Niin köksän tunneilla viimeksi 20 vuotta sitten.... " piparia" viikonloppuna....

Sinun kokemuksesi ei välttämättä ole yleistettävissä koskemaan koko populaatiota.

Viime jouluna on mieheni viimeksi leiponut pipareita, kakkua muutama viikko sitten.

Varmaan joskus lapsena. Ei ainakaan tän 20 vuoden aikana mitä ollaan tunnettu. Toisaalta minä oon enemmän kotona ja mies tekee todella pitkää päivää. Nykyään ei tarvi munkaan paljon vaivautua kun teinit hoitaa leipomisen.

Minä taidan meidän perheessä leipomisen, mies ruuanlaiton. Kokkailee siis lähes päivittäin ihania ruokia ja ottaa myös lapset mukaan hommaan. Kuitenkin aina kun hän on kotona, kun minä rupean leipomaan pullia tai paistamaan pipareita ja tietysti lapset mukana, mieskin liittyy seuraan. Viimeksi teki hienon pullapitkon jonka kävi viemässä yksinäiselle sedälleen lasten kanssa.
Naurettavaa yleistystä tuollainen "äidithän ne keittiöhommat hoitaa".... Minä vihaan sitä Facebookissa leviävää kuvaa jossa on kaikki äitille esitettävät kysymykset ja sitten se yksi isälle esitettävä; "Missä äiti on?". Aaaaargh!

• Tykkää
Reactions: Zarppa
Minä taidan meidän perheessä leipomisen, mies ruuanlaiton. Kokkailee siis lähes päivittäin ihania ruokia ja ottaa myös lapset mukaan hommaan. Kuitenkin aina kun hän on kotona, kun minä rupean leipomaan pullia tai paistamaan pipareita ja tietysti lapset mukana, mieskin liittyy seuraan. Viimeksi teki hienon pullapitkon jonka kävi viemässä yksinäiselle sedälleen lasten kanssa.
Naurettavaa yleistystä tuollainen "äidithän ne keittiöhommat hoitaa".... Minä vihaan sitä Facebookissa leviävää kuvaa jossa on kaikki äitille esitettävät kysymykset ja sitten se yksi isälle esitettävä; "Missä äiti on?". Aaaaargh!

Samoin vihaan sitä kuvaa, ja sit kaikki ihanat täydelliset ystävä-äitini kommentoivat tyyliin, että :Niiin totta ! jne.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Samoin vihaan sitä kuvaa, ja sit kaikki ihanat täydelliset ystävä-äitini kommentoivat tyyliin, että :Niiin totta ! jne.

Just! "Reps, pakko kopsiiiii"!
Mä olen vittuillakseni kommentoinut että "Pöh" tai "Pötyä"!
Toinen on se Äiti-sanan sanakirjaselitys, jotenkin "Äiti tekee 20 ihmisen työt 24/7 ilman palkkaa, synonyymit katso Pyhimys ja Marttyyri". Voi video että ärsyttää! Kannattasko tehdä asialle jotain jos noin on?! Ja toisekseen jos mammat vähän antas tilaa niille miehille alusta asti niin.........!!!!

• Tykkää
Reactions: Zarppa

Yhteistyössä