Mä en ainakaan oo ajatellut eläväni naapureita, vaan itseäni varten.JOULUkuussa,en missään tapauksessa lokakuussa
mä oon nähnyt sinisiä ulkovaloja ja lyhdyissä myös sitä sitä valoketjua sekä muutaman kynttelikönkin..Me varmaan laitetaan valoverkko marraskuun puolivälissä ja viimeistään joulukuun alusta muita valoja.Mä ajattelin laittaa pihalle lehtipuuhun, mutta odotan nyt ainakin sen, että on pudottanut lehtensä ensin.
se olikin mun nimimerkkiAlkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24906664:Mä en ainakaan oo ajatellut eläväni naapureita, vaan itseäni varten.
Onpahan naapureillakin jotain jännittävää elämässään Mä laitan aina lokakuun lopulla valoja ulos kun on niin pimeää ja synkkääJOULUkuussa,en missään tapauksessa lokakuussa
On meilläkin mutta ei ne riitäAlkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24906750:Meillä on sitä varten normaalit ulkovalot
No ei ne tavalliset ulkovalot ole tunnemallisia. Entisenä aamulehden jakajana voin sanoa, että oli joulun aikaan kiva öisin jakaa lehtiä, kun kauniita valoja oli siellä ja täällä, ei ollut ankean näköistä joka paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24906750:Meillä on sitä varten normaalit ulkovalot