V
"vieras"
Vieras
Koskas olisi aika ottaa yhteyttä lääkäriin? Vai voiko tälle edes yhtään mitään? täytyy vaan kärsiä..?
Ollut yskä nyt vajaa pari viikkoa. Eikä näy hellittävän. Jos vuorokaudessa on 24h niin yskin niistä varmasti 22. :/
Lähtee oikein syvältä tuolta jostain ja on joko kuivaa tai limaista, tai sit sellainen kunnon "hevosen" yskä. Ja yskiminen sattuu usein tuonne keuhkoihin.
Syvään ei pysty hengittää, vaan heti alkaa köhityttää. Ja hengitys on muutenkin vähän sellaista ahdistavaa.
Päähän sattuu joka kerta, ja vatsalihaksetkin ovat jo pirun kipeet.
Eilen huomasin et kurkkukin ja sitä kautta korva vähän arat.
Ja aamuisin.. aamuisin irtoo niin paljon limaa ja seassa on ihan selvästi vertakin.
Minulla ei ole ikinä ollut tälläistä tautia, kauheeta on.
Ja tässä oon nyt pähkäillyt et pitääks tässä vaan kestää, odottaa et menee ohi?
Ollut yskä nyt vajaa pari viikkoa. Eikä näy hellittävän. Jos vuorokaudessa on 24h niin yskin niistä varmasti 22. :/
Lähtee oikein syvältä tuolta jostain ja on joko kuivaa tai limaista, tai sit sellainen kunnon "hevosen" yskä. Ja yskiminen sattuu usein tuonne keuhkoihin.
Syvään ei pysty hengittää, vaan heti alkaa köhityttää. Ja hengitys on muutenkin vähän sellaista ahdistavaa.
Päähän sattuu joka kerta, ja vatsalihaksetkin ovat jo pirun kipeet.
Eilen huomasin et kurkkukin ja sitä kautta korva vähän arat.
Ja aamuisin.. aamuisin irtoo niin paljon limaa ja seassa on ihan selvästi vertakin.
Minulla ei ole ikinä ollut tälläistä tautia, kauheeta on.
Ja tässä oon nyt pähkäillyt et pitääks tässä vaan kestää, odottaa et menee ohi?