Koska aika mennä lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Flunssa jatkunut 2viikkoa, pahentunut päivä päivältä tässä viikon sisään. Eilen illalla yöllä alkoi sattua keuhkoihin yskiminen. Räkää räkää räkää. Siihen meinaa tukehtua yöllä ja aamuisin. Se on sellaista kokkareista oikein. Aamulla sitä tuli nenästäkin iso yli sentin pötkylä. Anteeksi vain selkeä selotus :D
Tätä siis ollut nyt noin 4-5päivän ajan ja pahenee vaan.
Tossa kahden aikaan-puoli kolmen aikaan oli 35,5 mittarin mukaan ja äsken 36,7.
Ja siis minun normi lämpö siinä 35-35,5pintaan.
Keuhkoihin ahdistaa hengitettäessä. Olo on todella kipeä. Voi johtua myös siitä että viimeksi olen ollut kipeä varmaan 10vuotta sitten. Ikäänkuin rekka olisi päälle ajanut voisi kuvailla tätä oloa hyvin.

Ei kai se nyt flunssaoireiden voimakkuutta lisää tai vähennä, oletko olllut viimeksi kipeä 10 vuotta vai 10 päivää sitten? Eri pöpöt aiheuttaa erilaisia oireita.

Ei kai se nyt flunssaoireiden voimakkuutta lisää tai vähennä, oletko olllut viimeksi kipeä 10 vuotta vai 10 päivää sitten? Eri pöpöt aiheuttaa erilaisia oireita.

Jos osaat lukea ja ymmärrät lukemasi tarkoitti ap että olo tuntuu todella kipeältä koska viimeksi ollut kipeänä 10v sitten. Eli suomeksi ei voi edes muistaa millaista on olla kipeä!

Juu, mää tarkoitinkin jotta koska olen tuolloin ollut viimeksi kipeä voi oloa tuntua siksikin näin kurjalle.
Ihan perus flunssa, ainut mikä mua tässä hämää on tuo keuhkokipu ja sitten yläselkään sattuu myös. Ihan hengittäessäkin.

Yhteistyössä