korvikkeesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna85

Vieras
Ihan vain kyselen sellaista,että mikä teidän mielestä olisi paras äidinmaidonkorvike kuin minulla on rintamaito vähissä?Tyttö on vasta vajaan kuukauden ikäinen ja on aika paljon mahavaivoja :( onko tutkittu esim.mikä on ollut paras?...sehän on varmaan aika yksilöllistä tietysti,että mikä sopii kenellekin.odottelen pikaista vastausta.

Meillä ainakin tutteli aiheutti pahoja ilmavaivoja esikoiselle. Aloin käyttämään NAN -jauheesta valmistettua korviketta eikä oireita tullut laisinkaan. Samalla jatkoin myös toisen kanssa.

Meillä aiheutti tutteli alkuun mahavaivoja, ja siirryttiin sitten NAN-korvikkeeseen. Siitä ei tullut vaivoja ollenkaan. Vasta myöhemmin alkoi tutteli sopia tytölle, sitten kun oli syönyt jo useampaa eri kiinteää jonkin aikaa. Tietty kokeilemalla se selviää, mutta mitä mä olen kuullut niin yleisemmin on NAN ollut paremmin siedettyä. :)

Meillä on käytössä Nan eikä oo ollu mitään ongelmia. Pojalla ikää nyt 4kk. Ja Nan valmistaa kahta eri korviketta mutta purkki jossa EI lue standard on uudempi ja pitäisi olla niin lähelle äidinmaitoa kuin mahdollista.

Kiitos vastauksista :heart:
Otettiin eilen käyttöön semper baby semp korvike ja tänään tyttö on ollut kuin enkeli,mutta saa nyt nähdä johtuuko se edes korvikkeen vaihdosta...toivotaan!ostin kyllä varmuuden vuoksi just sitä nanin uusintakin.

Yhteistyössä