Korvatulehdusko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mullla oli tuossa joulun aikana kova flunsssa. Ja poskiontelotulehdus. Nyt sitten tänään meni korva tukkoon. Eikä aukea millään. Mietin, että onkohan se tulehtunut. Ei oo kipee. Voiko olla tulehtunut jos ei oo kipee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuota tulehdusta määki "pelkään" pitää aamulla yrittää saada aika tuonne arvauskeskukseen. Kiitos vastauksista!

mul on korva vieläkin lukos vaiks kuuri on ollu jo la asti pääl,et toivon kuulon pian palaavan. viikko ennen tätä kuuria sain korvatippoja ja yhen toisen antibiootin 3 eri korva tulehdukseen. eli siis mun korvas oli korvalehti tulehtunu,korvakäytävä ja tärykalvo. ja viikko sen jälkeen lähti kuulo kokonaan korvast ja nyt sain oikeen kunnon hevoskuurin!!

KOITA PURUKUMIA :wave:
Siis pureskele (älä laita korvaan) monasti flunssassa tulee korvaan alapaine joka ilmenee särkynä ja vanha kansa (lääkärisetäni) on neuvonut purukumi-konstin.... en osaa sanoa mihin asti korvakivussa auttaa, mutta lapsillani on alkuvaiheessa särky hävinnyt :D

Uskalsiko joku koittaa (siis pureskella) purukumia????
Auttoiko?
Tämä 4-vuotiaamme voi vakuuttaa purukumin auttavan että äiti ostais, mutta en usko aikuisen lapseni tuota tekevän (käy töissä, minä en) :snotty:

ja tuo silmää iskevä naama tuli vahingossa. Mun siskon tyttö oli joskus aikoinaan siinä kokeilussa missä testattiin lapsille, että ehkäiseekö purkka korvatulehduksia ja hänellä autto jonku verran.

ja tuo silmää iskevä naama tuli vahingossa. Mun siskon tyttö oli joskus aikoinaan siinä kokeilussa missä testattiin lapsille, että ehkäiseekö purkka korvatulehduksia ja hänellä autto jonku verran.

Yhteistyössä