Korvarei'istä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan.

Vieras
Mulla on toisessa korvassa kolme korvareikää ja toisessa 1. Haluaisin ottaa toiselle puolelle (siis sille millä on vaan 1 reikä) niin kaks lisää että silleki puolen tulis 3 . Mutta oon jo 2 kertaa sille puolen ottanu ja ne on tulehtunu ku se laittaja sano että niitä pitää pitää 4-6 viikkoo mielellään 6, voiko tulehtuminen johtua tuosta noin pitkästä "harjoituskorviksen pitoajasta"? Kun monella muulla paikkakunnalla on sanottu että pidä 2 viikkoo ja vaihda sit normaalikorvis. Huomenna ajattelin mennä ottamaan ne 2 reikää lisää, jospa se kolmas kerta toden sanoisi:) Nyt siis tän mun "kertomuksen" pointtina on se että voisko se tulehtuminen johtua tosta ja että kannattaako vielä 3:nnen keran yrittää ottaa? :D

Käy lävistäjällä teettämässä kunnollinen reikä, joka paranee nopeammin. Samalla saat laadukkaan korun reikään. Sieltä saa ihan "normaaleja" koruja, eli sitä ei tarvitse miettiä. Lisäksi tiedät, että lävistysvälineet ovat varmasti puhtaat, toisin kuin koruliikkeen rei'ityspyssy, joka ei koskaan ole steriili.