Kumman työn ottaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Toisessa on 2 vuoroa, aamuvuorossa saa mennä töihin klo 7-9. Iltavuoro alkaa klo 14 ja kotiin pääsee kahdeltatoista. Palkka on tosi hyvä.

Toisessa on ainaki 2? pienempi palkka, mutta työssä on vaan aamuvuoroa ja se on 8-16. Ruuhka-aikana voi joutua olemaan viikonloppuisin. Jos tämän työn ottaa, niin ensi kesänä on jo sen puolen johtaja ja luultavasti sitte palkkakin nousee.

Eli kumpi houkuttelisi?

Ihan sen mukaan menisin mitä arvostan, itse käyn työssä joka on päivätyö ja halutessa voin vaihtaa sen myös vuorotyöhön, mutta arvostan rahaa enemmän lapsen kanssa oleilua ja sitä että illat ja viikonloput ovat vapaat.

ehkä pääsen kioskille töihin ja sielä olis vuorot 22.15 asti. Ja nuo työt olis ukolle. Jos se ottaa ensimmäisen, niin kauhee sumpliminen iltavuorojen kans, ku pojat joutuis olemaan yötä tarhassa jos molemmat on illassa. Mutta ensimmäisessä työpaikassa on perjantai vapaa ja mulla olis sitte joka toinen viikko kolme iltavuoroa ja joka toinen kaksi, eli jos tekisin sitte ukon iltavuorolla perjantain, lauantain ja sunnuntain iltavuoroa... Mutta sitte ei ukon kans nähdä ollenkaan.

Ensimmäisessä työssä tehdään jotain kaivoja, tehdastyö ja toien on joku moottorin korjaaja ja veneen kasaaja. Vaikeeta on...

mitäs jos sijoittaisit tulevaisuuteen ja menisit kouluun. jos tulevassa duunissa tehdään "jotain kaivoja" tai ollaan "joku moottorin korjaaja", niin vois kaiten sitä miettiä, että jotkun tekee ihan kivojakin duuneja.

Alkuperäinen kirjoittaja niinjust:
mitäs jos sijoittaisit tulevaisuuteen ja menisit kouluun. jos tulevassa duunissa tehdään "jotain kaivoja" tai ollaan "joku moottorin korjaaja", niin vois kaiten sitä miettiä, että jotkun tekee ihan kivojakin duuneja.

Nuo oli töitä ukolle...
jos sä tulevaisuudessa lukisit vähä paremmin
Mä itse asiassa oon koulussa, se on vaan jouluun asti katkolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja familia:
ottasin sellasen tyon jossa lapset ei joutuis olemaan oita tarhassa.
Se mullekin on kaikista tärkeintä, mutta kummassakin työssä sais järjestettyä niin, etteivät joudu olemaan. Mä taidan kyllä kallsitua sen päivätyön kannalle, mutta ukon päätettävissä se nyt on. Olishan se paljon helpompaa jos vaan mulla olis vuorotyö ja ajattelin itsekin ettiä päivätyötä.