korvakynttilähoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
siis mikä?

no se korvakynttilähoito, jota intiaanitkin kuulemma vielä nykyäänkin harrastavat. Oon nähny lehdessä mainoksen tämmösestä hoidosta, ja alko vaan kiinnostaan, että onko joku kokeillu.

Mä olen kokeillut ja kyllä sillä töhnää korvista lähti. Oikein miellyttävä kokemus. Kuulin, että sitä käytetään myös lapsille, joilla on ollut korvaongelmia. Mä siis tykkäsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkuli:
Mä olen kokeillut ja kyllä sillä töhnää korvista lähti. Oikein miellyttävä kokemus. Kuulin, että sitä käytetään myös lapsille, joilla on ollut korvaongelmia. Mä siis tykkäsin.

Samat kokemukset, eli kyllä sillä saa sitä "vaikkua" korvasta lähtemään.
Olen käyttänyt useita kertoja ja koin, että niistä oli suuri apu sellaiseen "paineen" tunteeseen korvassa eli tuottivat helpotusta minulle ja korvilleni ja samalla puhdistivat korvat.

Jos haluat vaikun pois korvasta, mene terveyskeskukseen sairaanhoitajalle. Tämä katsoo, onko siellä korvassa todellakin vaikkua ja huuhtelee sen pois. Ei mitään magiaa eikä epäselvyyksiä. Jotta järkesikin selviäisi, lue kirja Simon Flint, Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille. Nordbooks 2014.