Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:helevatti mikä väläys![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy harmaana:Se on kyllä totta, että kortsut on kalliita. Nimim. ostin just ekaa kertaa vuoden2002 jälkeen. Pitäis kai lopettaa pariksi kuukaudeksi seksin harrastaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tulipas tällainen aamunavaus mieleeni. Tossa kun katoin niin nehän on helvetti kalliita!Ja jos kortsuja ostaa, aikoo ne mitä todennäköisimmin käyttää seksin harrastamiseen. Hurjaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä en oikeasti yhtään ihmettele, että nuoret käyttää AIVAN liian harvoin kumia ja taudit on yleistyneet. :/ Surullista, mutta raha puhuu. :|
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tulipas tällainen aamunavaus mieleeni. Tossa kun katoin niin nehän on helvetti kalliita!Ja jos kortsuja ostaa, aikoo ne mitä todennäköisimmin käyttää seksin harrastamiseen. Hurjaa
![]()
Niistä saa myös hyviä vesi-ilmapalloja.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mä en tajua miksi täällä yhdessä ruokakaupassa on kortsut laitettu alimmalle hyllylle, aiemmin ne olivat ylimmällä hyllyllä. Lasten iloksiko ne sinne alahyllylle on laitettu?:xmas: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tulipas tällainen aamunavaus mieleeni. Tossa kun katoin niin nehän on helvetti kalliita!Ja jos kortsuja ostaa, aikoo ne mitä todennäköisimmin käyttää seksin harrastamiseen. Hurjaa
![]()
Ne oikeat vesi-ilmapallot on parempia.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä en oikeasti yhtään ihmettele, että nuoret käyttää AIVAN liian harvoin kumia ja taudit on yleistyneet. :/ Surullista, mutta raha puhuu. :|
Teineille pitäis jakaa ilmasia kortsuja jossain. Onhan tuosta uutisoitu, että sukupuolitaudit on yleistyneet koko ajan, onko tuo ihmekään ku kumit maksaa monta euroa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tulipas tällainen aamunavaus mieleeni. Tossa kun katoin niin nehän on helvetti kalliita!Ja jos kortsuja ostaa, aikoo ne mitä todennäköisimmin käyttää seksin harrastamiseen. Hurjaa
![]()
Ne oikeat vesi-ilmapallot on parempia.
Ja halvempia.
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mä en tajua miksi ne pitääkin olla niin kalliita!
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mä en tajua miksi ne pitääkin olla niin kalliita!
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:helevatti mikä väläys![]()
Mähän sanoin et tää oli mun aamunavaus-ajatus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:helevatti mikä väläys![]()
Mähän sanoin et tää oli mun aamunavaus-ajatus![]()
Huomenta!![]()
Eli ostamiesi kortsujen hinta on suoraan verrannollinen summaan jonka olet valmis seksistä maksamaan. Pyhäpäivinä tietenkin jotain vähän laadukkampia, vai mitä?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Ihana avaus. Ja niissä on parasta ennen -päiväyskin, pitää siis olla nopee, etenkin jos ostaa säästöpakkauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:sitte vielä ihmetellään kun nuorille sattuu vahinkoja.
siis kumpaa olisitte itte ostanu 18v kaljaa vai kortsuja?
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Paljoko ne nyt sitte maksaa :attn: