G:Käyttääkö pieni lapsesi (1-5v.) collegehousuja? Jos ei niin miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselykausi nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselykausi nyt

Vieras
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleeni...Mitä sitten lapsesi käyttää "kotivaatteena" tai tarhassa, jos ei college/velourhousuja?

Minusta ne on mitä parhaimmat leikki-ikäisen päällä, vaikkeivät esteettistä silmääni niin miellyttäisikään. Kaupungille/ihmisten ilmoille vaihdetaan kyllä aina jotkut farkut/sammarit tms housut...:D

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
3½v ja 5½v molemmat käyttävät sekä kotona että päiväkodissa collegehousuja..

Ottiko ap nokkiinsa tuosta topten-listasta? :xmas: kaikki ei voi tykätä samasta..

En ottanut. En edes itse vastannut tuohon vaateketjuun.

Meidän 1,5-vee käyttää lähinnä kaikkia mahdollisia olkaimellisia housumalleja, koska useimmat vyötärömalliset eivät pysy päällä.

3-vee käyttää college-housuja arkisin. Helpot pukea ja riisua, eivätkä paina haalarin alla.

Käyttää, sekä kotona että päiväkodissa. Ja kaupassakin.
Jos collegehousut ovat suoralahkeiset ja yksiväriset ja niiden kanssa pukee kauniin kauppatakin ja fiksut kengät, niin kokonaisuus näyttää ihan hyvältä. En näe mitään syytä sorsia collegehousuja.

vaikkeivät esteettistä silmääni niin miellyttäisikään...

musta ne lindex ja kappahl velourhousut on kyllä hyvän näköisiä.. ei me aina mammareihin vaihdeta kun mennään kaupaan tai kylään

lapsilla ikää pulolesta vuodesta kolmeen ja puoleen..

meillä käyttävät gollegeja siksi,että niissä on mukavin olla.itsekin olen kotona aina gollegehousut jalassa,ahdistais jossain farkuissa kykkiä.lapsilla joskus laitan farkkuja ym päälle ku mennään kylään ym (riippuen kyläpaikasta ja vierailun aiheesta) mutta kyllä ne enimmäkseen on gollegeissa.varsinki näin talvella ku pidetää haalareita ym nii paljon kivemmat haalarin alla kuin jotkut jäykät farkut.en oo ikinä tajunnu miks pitäis konttausikäiselle tai pienelle lapselle laittaa farkut jalkaan.eihän niiden kanssa pääse edes liikkumaan kunnolla.

Meidän tyttö 6v. käyttää kotona ja kylässä ja päiväkodissa. Kun mennään kaupungille (kesällä) kysyn tytöltä haluaako laittaa farkut, jos haluaa niin sitten laitetaan. Eiköhän tyttö ehdi epämukaviin muotivaatteisiin tutustua myöhemmälläkin iällä, nyt vielä mukavuus tärkeintä. Tietenkin mukavuuden rajoissa valitaan sitä mikä meistä parhaalta näyttää.

Kyllä käyttää sekä 1v että 4v, olen jopa mennyt niille moisia hirvityksiä ompelemaan! Luoja paratkoon, kyllä lapsia varmana hävettää aikuisena... No tosissaan, koti- ja päiväkotikäytössä ovat, ei kyläily- tai kauppareissuilla. Mun mielestä pehmeät kotihousut on huomattavasti kivemmat kuin jäykät farkut ja mua lisäksi ällöttää, että ulkohousuilla oltais sisällä. Itsekin vaihdan kotihousuihin, kun tulen kotiin.

Yhteistyössä