Kortsujen osto = seksin ostaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tulipas tällainen aamunavaus mieleeni. Tossa kun katoin niin nehän on helvetti kalliita! :o Ja jos kortsuja ostaa, aikoo ne mitä todennäköisimmin käyttää seksin harrastamiseen. Hurjaa :D

Se on kyllä totta, että kortsut on kalliita. Nimim. ostin just ekaa kertaa vuoden2002 jälkeen. Pitäis kai lopettaa pariksi kuukaudeksi seksin harrastaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy harmaana:
Se on kyllä totta, että kortsut on kalliita. Nimim. ostin just ekaa kertaa vuoden2002 jälkeen. Pitäis kai lopettaa pariksi kuukaudeksi seksin harrastaminen.

Men oo kortsuja ostanu ku viimeksi joskus 5-6v sitten ja aika yllätys oli ku katoin mitä ne nyt pitää hintaa :o

Mä en tajua miksi täällä yhdessä ruokakaupassa on kortsut laitettu alimmalle hyllylle, aiemmin ne olivat ylimmällä hyllyllä. Lasten iloksiko ne sinne alahyllylle on laitettu? :whistle: :xmas: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tulipas tällainen aamunavaus mieleeni. Tossa kun katoin niin nehän on helvetti kalliita! :o Ja jos kortsuja ostaa, aikoo ne mitä todennäköisimmin käyttää seksin harrastamiseen. Hurjaa :D

Niistä saa myös hyviä vesi-ilmapalloja.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä en oikeasti yhtään ihmettele, että nuoret käyttää AIVAN liian harvoin kumia ja taudit on yleistyneet. :/ Surullista, mutta raha puhuu. :|

Teineille pitäis jakaa ilmasia kortsuja jossain. Onhan tuosta uutisoitu, että sukupuolitaudit on yleistyneet koko ajan, onko tuo ihmekään ku kumit maksaa monta euroa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):

Ne oikeat vesi-ilmapallot on parempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mä en tajua miksi täällä yhdessä ruokakaupassa on kortsut laitettu alimmalle hyllylle, aiemmin ne olivat ylimmällä hyllyllä. Lasten iloksiko ne sinne alahyllylle on laitettu? :whistle: :xmas: :kieh:

Ne on jemmattu sinne :laugh:

Ja halvempia.

Mä en oikeasti yhtään ihmettele, että nuoret käyttää AIVAN liian harvoin kumia ja taudit on yleistyneet. :/ Surullista, mutta raha puhuu. :|

Teineille pitäis jakaa ilmasia kortsuja jossain. Onhan tuosta uutisoitu, että sukupuolitaudit on yleistyneet koko ajan, onko tuo ihmekään ku kumit maksaa monta euroa :kieh:

Samaa mieltä!!

Ja halvempia.

Sekin vielä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
helevatti mikä väläys :o

Mähän sanoin et tää oli mun aamunavaus-ajatus :laugh:

Huomenta! :D

Eli ostamiesi kortsujen hinta on suoraan verrannollinen summaan jonka olet valmis seksistä maksamaan. Pyhäpäivinä tietenkin jotain vähän laadukkampia, vai mitä? :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
helevatti mikä väläys :o

Mähän sanoin et tää oli mun aamunavaus-ajatus :laugh:

Huomenta! :D

Eli ostamiesi kortsujen hinta on suoraan verrannollinen summaan jonka olet valmis seksistä maksamaan. Pyhäpäivinä tietenkin jotain vähän laadukkampia, vai mitä? :D ;)

Niinpä, maksat itses kipeäksi että saat kröhm.. mut mä en niitä kyllä ostanut, ku oon tottunu ilmatteeks saamaan.. jonossa oli hieman tylsää kiskalla ja kortsut siinä kassalla katottavina :whistle:

Yhteistyössä