S
salainen
Vieras
[QUOTE="Manta";22328742]No, mietipä tilannetta, että jos/kun se törmäys tulee ja lapsi on kiinnitettynä vain lantiovyöhön, niin mitkä ovatkaan seuraukset? Aikuinenkin pelkässä lantiovyössä on turvattomasti. Mä tekisin niin, että ite menisin pakulla töihin ja mies sais kuskata lapset sillä autolla, missä lapset turvallisemmin kiinnitettynä oikeissa istuimissaan ja jos on pakko vaihtaa autoja, niin sitten mies saa tulla työpaikalleni vaihtamaan auton siihen pakuun. Menkööt ihan huolella vaikeaksi, jos kerran on varaa lapsen turvallisuudesta tinkiä.[/QUOTE]
Ainoa järjellinen vaihtoehto tuolle pakussa kuskaamiselle on se, että minä sekä veisin että hakisin lapset omien työaikojeni mukaisesti. Mikä tarkoittaisi sitä, että kun huomioi työmatkani, niin hoitopäivä olisi lapsilla päivittäin n. 9,5 h. Jos mies hakee pakulla, niin päivän pituudeksi tulee 7,5 h. Kyllä mä olen tässä yrittänyt kaikenlaisia vaihtoehtoja keksiä, mutta ei ole löytynyt. Autoa vaihdetaan varmaan jossain vaiheessa, kunhan on varaa.
Ainoa järjellinen vaihtoehto tuolle pakussa kuskaamiselle on se, että minä sekä veisin että hakisin lapset omien työaikojeni mukaisesti. Mikä tarkoittaisi sitä, että kun huomioi työmatkani, niin hoitopäivä olisi lapsilla päivittäin n. 9,5 h. Jos mies hakee pakulla, niin päivän pituudeksi tulee 7,5 h. Kyllä mä olen tässä yrittänyt kaikenlaisia vaihtoehtoja keksiä, mutta ei ole löytynyt. Autoa vaihdetaan varmaan jossain vaiheessa, kunhan on varaa.