Viskimies
Riki Sorsalla nokkaa
Riki Sorsalla nokkaa
Mun sloganit on tosi kalliita. Ehkä siks mun työllä ei olekaan mitään tekemistä mainostamisen kanssa. Kellään ei ole varaa muhun...Jos mä tilaan sulta yhen sloganin niin paljon pyydät?
Aah, hän halusi kettuilla... Herkkä humanisti ei ihan heti hokannut...Tuli itellä muutama mieleen, kävellen olisit jo ollut perillä, vaihtamalla se paranee, välittämisen helppous, perhearvot voimavarana jne
Tollanen on esim. aineenopen alkupalkka, jos ei ole ylitunteja eikä siis mitään kokemuslisiä tms.No onpa pieni palkka korkeakoulutetulle. Mun lähihoitajamies tienaa kuussa 2500e.
FM,3600e/kk + bonukset,Pohjois-Pohjanmaa, 12v työelämässä (äitiyslomaa n.3v)Itse olen KTM Keski-Suomessa ja palkka 2700e/kk. Työvuosia kertynyt vasta 3, mutta parempi palkka jo kelpaisi.
paljon se sun paperimies sit tienaa?M' kun olin ihan luullu et mun paperimies tienaa hyvin! :ashamed:
No... mut joo en siis ole korkeastikoulutettu ja ty;skentelen kaupan kassalla ja jos olisin duunissa (nyt olen hoitovapaalla( niin tienaisin n. 1100 eskoo kuussa 30 tunnin duuni viikolla.
On muuten haasteellista kirjottaa ku joku on duunannu mun laptoppia niin et ei noi aakkoset toimi, eik kaikki merkitkaa
Noin kolme tonnia käteen tulee, jos ei tee ylkkyä. Ehkä 3400.paljon se sun paperimies sit tienaa?
No mut onhan toi tosi hyvä, jos mietit esim. sitä opettajaa.Noin kolme tonnia käteen tulee, jos ei tee ylkkyä. Ehkä 3400.
Ei niillä enää mitkään hyvät palkat ole.
Saako kysyä että miten sössinyt?Korkeakoulutettu työtön täällä, kohta loppuu ansiosidonnaisen päivät. Elämänsä sössinyt.
Väärät opinnot, väärä sijainti jne....Saako kysyä että miten sössinyt?