Raivoa ehkä, miksi se pitää vain purkaa johonkin ulkopuoliseen. Eikö kannattaisi mennä itseensä. Vaikka olisikin ap:n kaltainen lusmu.Alkuperäinen kirjoittaja m:peesi! kyllä minustakin joskus tuntuu tuolta.Alkuperäinen kirjoittaja Maisteri:Ei mun mielestä kerro! Kertoo vaan sen, miten antaumuksella ja raivolla nää on kirjoitettu! Hyvin vapauttavaa!Alkuperäinen kirjoittaja -.-.-:Kateus puhuu. OIsko kannattanu ite miettiä sitä opiskelua... toisaalta kirjotustyyli jo kertoo sen, ettei taida olla tällä ap:lla lukupäätä.
niimpä, "saamarin madolla"Alkuperäinen kirjoittaja S:Voit lohduttautua ainakin sillä, että sulla on sana hallussa. Nää on oikeesti parhaat viestit pitkään aikaan!Alkuperäinen kirjoittaja ap:yksin elää, sillä mitää miehiä oo! osti asunnon helsingistä ja joo vanhemmat takaa, ja kai se laina sitten jää niiden maksettavaks kun ei se saatanan lusmu jaksa ees koulussa käydä! myntäkää vaan lainaa tollasille, ja joo oma laina jäi viä saamatta. ja sitäkin luvattiin vaivaset 82t vaikka meistä mies käy töissä ja mä olen äippälömalla ja palaan töihin sitten joskus... eli meillä on tulot neljäkertaa suuremmat kun tällä saamarin madolla
Juu, kannattaisi edes opetella kirjoittamaan sana opiskeliJaAlkuperäinen kirjoittaja -.-.-:Kateus puhuu. OIsko kannattanu ite miettiä sitä opiskelua... toisaalta kirjotustyyli jo kertoo sen, ettei taida olla tällä ap:lla lukupäätä.
Alkuperäinen kirjoittaja epälusmu:Raivoa ehkä, miksi se pitää vain purkaa johonkin ulkopuoliseen. Eikö kannattaisi mennä itseensä. Vaikka olisikin ap:n kaltainen lusmu.Alkuperäinen kirjoittaja m:peesi! kyllä minustakin joskus tuntuu tuolta.Alkuperäinen kirjoittaja Maisteri:Ei mun mielestä kerro! Kertoo vaan sen, miten antaumuksella ja raivolla nää on kirjoitettu! Hyvin vapauttavaa!Alkuperäinen kirjoittaja -.-.-:Kateus puhuu. OIsko kannattanu ite miettiä sitä opiskelua... toisaalta kirjotustyyli jo kertoo sen, ettei taida olla tällä ap:lla lukupäätä.
noh esim. 230 000 euroa näin äkkiseltään tuli mieleen. ja toinen insinööri sitten 285 000 euroa. kummallakin isipappa takaa noin 25 000 ja omia säästöjä oli kertyny 20 000. toiset osti rivarin, toiset rakentaa omaa taloaan, molemmilla vaimo äitiyslomalla ja miehet töissä ja molemmat insinöörejäkin vieläAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Aijaa, jos kerta insinööri opiskelijat saa insinööriksi opiskelun nojalla tollasia lainoja niinmillasia saa sitten valmistunut insinööri
Sinä siis vielä hengailet himassas koko päivän ja pankin pitäis syytää sulle tonneittain rahaa. Yllättävän lusmua - ap on.Alkuperäinen kirjoittaja ap:JA MÄ OLEN LUSMU KUN OLEN ÄITIYSLOMALLA
??? SE ONKIN KUULE TOSI LOMAILUA HOITAA 2 ALLE 2 VUOTIASTA KUN MIES ON TÖISSÄ 12 TUNTIA PÄIVÄSSÄ 6PÄIVÄÄ VIIKOSTA!! HAISTA SINÄKIN PASKA
No tuskin kannattaa olla kamalan kateellinen. jos tyypillä ei oo varaa maksaa lainaansa ja laina lankeaa vanhempien maksettavaksi niin ei varmasti ainakaan edesauta heidän suhdettaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei mun kirjotus- ja lukutaidossa oo mitää vikaa, oon lukion ja ammattikoulun käyny ja ammatti ja työpaikka on, oon vaan niin raivoissani kun kuulin tästä juuri, kun musta tuntuu että meidän elämässä kaikki menee päinpersettä ja tollaset lössöilee jossain koulunkirjoilla ja saa lainaa ja haluamansa asunnon ja kaikki on kivasti jnejne, ja tottakai se on kateutta kun toisille suodaan enemmän joustoa kun toisille, ihan järjettömistä syistä
Ei ole luku- ja kirjoitustaidossa mitään vikaa Aika pitkän virkkeen sait muuten aikaiseksi...KorkeakouluopiskeliJa olisi varmasti käyttänyt välimerkkejä sekä lirjoittanut sanat oikein, myös suutuspäissäänAlkuperäinen kirjoittaja ap:ei mun kirjotus- ja lukutaidossa oo mitää vikaa, oon lukion ja ammattikoulun käyny ja ammatti ja työpaikka on, oon vaan niin raivoissani kun kuulin tästä juuri, kun musta tuntuu että meidän elämässä kaikki menee päinpersettä ja tollaset lössöilee jossain koulunkirjoilla ja saa lainaa ja haluamansa asunnon ja kaikki on kivasti jnejne, ja tottakai se on kateutta kun toisille suodaan enemmän joustoa kun toisille, ihan järjettömistä syistä
No meillä ei isipapat taitaisi takailla tollasia lainoja eikä kyllä säästöjäkään ole noin mahtavia summiaAlkuperäinen kirjoittaja niinniin:noh esim. 230 000 euroa näin äkkiseltään tuli mieleen. ja toinen insinööri sitten 285 000 euroa. kummallakin isipappa takaa noin 25 000 ja omia säästöjä oli kertyny 20 000. toiset osti rivarin, toiset rakentaa omaa taloaan, molemmilla vaimo äitiyslomalla ja miehet töissä ja molemmat insinöörejäkin vieläAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Aijaa, jos kerta insinööri opiskelijat saa insinööriksi opiskelun nojalla tollasia lainoja niinmillasia saa sitten valmistunut insinööri
kavereitani siis joten siksi tiedän. ja ennenku joku ihmettelee niin juu, meillä puhutaan kaveripiirissä täysin avoimesti näistäkin asioista
No hups.Alkuperäinen kirjoittaja niinniin:kröhöm... jos miettisit vähäsen?Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:Mitä korkeakouluopiskelija tekee 170t:lla eurolla? Ostaa koulukirjat ja kyniä..?
Vai saako opintolaina käyttää johonkin asunnonostoon..?
MÄÄ KANS!
ei ole kyse opintolainasta vaan asuntolainasta.
Taitaa sunkin lukutaidossa olla parantamisen varaa, ap:lla on työpaikka odottamassa, eiks se meinaa vähän niin kun että on pian taas tuottava kansalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja hyvähyvähyvä:Huh huh, mitä tuubaa. Milläs tuloilla kotiäiti sen lainan maksais pois? OpiskeliJa sentään joskus valmistuukin.
tää muuten pitää ap paikkaansa. mä olen yh, mielestäni suht ruma ja reippaasti ylipainoinenkin. ja vaikea luonne. mutta silti jostain kumman syystä mulle peräti kaks mun kavereista on kateellisia. okei, toisen ymmärrän koska hän haluaa epätoivoisesti lapsen, mutta toista en ymmärrä. hän on aviossa, kaksi lasta, omakotitalo, hyvä parisuhde, upea mies ja upea kroppa; hällä on siis kaikki se mitä itse olen aina halunnut ja mistä haaveillut. ja silti hän kuitenkin onnistuu olemaan mulle katkera? ei jummarra...Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Et voi koskaan tietää mistä sulle ollaan kateellisia.
Hyvinhän tuo näyttää sullakin menevän oikeinkirjoituksen suhteen!Alkuperäinen kirjoittaja ew:Ei ole luku- ja kirjoitustaidossa mitään vikaa Aika pitkän virkkeen sait muuten aikaiseksi...KorkeakouluopiskeliJa olisi varmasti käyttänyt välimerkkejä sekä lirjoittanut sanat oikein, myös suutuspäissäänAlkuperäinen kirjoittaja ap:ei mun kirjotus- ja lukutaidossa oo mitää vikaa, oon lukion ja ammattikoulun käyny ja ammatti ja työpaikka on, oon vaan niin raivoissani kun kuulin tästä juuri, kun musta tuntuu että meidän elämässä kaikki menee päinpersettä ja tollaset lössöilee jossain koulunkirjoilla ja saa lainaa ja haluamansa asunnon ja kaikki on kivasti jnejne, ja tottakai se on kateutta kun toisille suodaan enemmän joustoa kun toisille, ihan järjettömistä syistä
nii ite "lirjoittelet" mitä sattuu xDAlkuperäinen kirjoittaja juuh:Hyvinhän tuo näyttää sullakin menevän oikeinkirjoituksen suhteen!Alkuperäinen kirjoittaja ew:Ei ole luku- ja kirjoitustaidossa mitään vikaa Aika pitkän virkkeen sait muuten aikaiseksi...KorkeakouluopiskeliJa olisi varmasti käyttänyt välimerkkejä sekä lirjoittanut sanat oikein, myös suutuspäissäänAlkuperäinen kirjoittaja ap:ei mun kirjotus- ja lukutaidossa oo mitää vikaa, oon lukion ja ammattikoulun käyny ja ammatti ja työpaikka on, oon vaan niin raivoissani kun kuulin tästä juuri, kun musta tuntuu että meidän elämässä kaikki menee päinpersettä ja tollaset lössöilee jossain koulunkirjoilla ja saa lainaa ja haluamansa asunnon ja kaikki on kivasti jnejne, ja tottakai se on kateutta kun toisille suodaan enemmän joustoa kun toisille, ihan järjettömistä syistä
no juu, tää oli vaan esimerkki siitä miten paljon se joissain pankeissa painaa että oot korkeakoulun käyny. ja moni duunari tienaa paremmin kun insinööri joka on ammattiaan vastaavassa duunissa.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:No meillä ei isipapat taitaisi takailla tollasia lainoja eikä kyllä säästöjäkään ole noin mahtavia summiaAlkuperäinen kirjoittaja niinniin:noh esim. 230 000 euroa näin äkkiseltään tuli mieleen. ja toinen insinööri sitten 285 000 euroa. kummallakin isipappa takaa noin 25 000 ja omia säästöjä oli kertyny 20 000. toiset osti rivarin, toiset rakentaa omaa taloaan, molemmilla vaimo äitiyslomalla ja miehet töissä ja molemmat insinöörejäkin vielä
kavereitani siis joten siksi tiedän. ja ennenku joku ihmettelee niin juu, meillä puhutaan kaveripiirissä täysin avoimesti näistäkin asioista
Mutta ehkä me joskus joku laina saadaan (tai mennään ees kysyyn) =) Eipä toi mun isniinöörini tosin edes insinöörin hommia tee, paska duunarin paskaa työtä, palkkaa tosin saa ihan mukavasti.