Korkeakiiltoisista keittiön kaapeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisustaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisustaja

Vieras
Eli uudistetaan keittiötä ja ainakin yläkaapeista tulee valkoiset korkeakiiltoiset. Nyt mietin laitanko alas mustat (matta) vai valkoiset (kiiltävät) eli jos on jotain kokemuksia, niin kertokaa.

Esim. jääkö niihin valkoisiin kiiltäviin sormenjäljet paremmin näkyviin? Kaikissahan ne näkyy, mutta näkyykö näissä erityisen paljon?

Näkyy...haluatko nää meidän kaapit? Mä olen jo valmis luopumaan näistä. Talo vasta vuoden vanha joten ei ihan vielä kehtais remontoida...kuvittelin että jaksan noita putsata kun ei ole iso keittiö. JA katin kontit. Ne saa pyyhkiä päivittäin ja kuivata perään ettei jää rätin jäljet. Toki meillä on keittiö etelänpuolella joten valokaan ei anna yhtään armoa. Tylsää vaan kun on nätti keittiö ja sit näyttää aina tosi suttaselta jos ei noita kaappeja jaksa puunata.

Olen eri mieltä. Meillä myös kiiltävät valkoiset ovet keittiössä uudessa talossa. Näissä ei jostain syystä näy jäljet. Olisiko valmistajalla vaikutusta, tuli mieleen?

Alkuperäinen kirjoittaja ei näy:
Olen eri mieltä. Meillä myös kiiltävät valkoiset ovet keittiössä uudessa talossa. Näissä ei jostain syystä näy jäljet. Olisiko valmistajalla vaikutusta, tuli mieleen?

Voi olla, tai sitten toi valo tekee tepposen, koska sekin tosiaan vaikutta miten valo heijastaa pintaa. Pimeällä noi on ihan siedettävät kun ei ole liikaa valoja päällä...mutta auta armias kirkkaina päivinä.

Meillä yläkaapait valkoiset matta, ja alakaapit mustat kiiltävät. mustaan jää sormenjälkiä jos tietystä kulmasta tietyssö valossa katsoo... mut miuta ei haittaa :) en uskois et valkoisessa näkyis niiiiin helposti..

Mä en ikinä erehdy laittaa kiiltäviä kaappeja omaan keittiööni, meillä oli edellisessä asunnossa sellaiset, ja voi juma mikä homma pitää puhtaana/ edes puhdistaa, ilman että jää raitoja.. :whistle:

Mä luulen että jos panostat laatuun niin saat tosia hyvännäköiset ovet! :)
Olen nähnyt monia korkeakiiltoisia ovia mihin ei jää sormenjälkiä, mutta jos ostat heti halvimmat niin varmasti tulet pettymään.
Ja mä en varmaan koskaan tottuis eripari kaapinoviin...

Yhteistyössä