Korkeakiiltoiset ovet

Entäs tää
Miten olisi maitolasiset liukuovet mattateräsraameilla? Meillä rakennettiin rempan yhteydessä kokonaan makkarin kaapisto uusiksi ja tykkään vielä näin parin vuoden jälkeenkin kuin hullu puurosta! Eikä näistä meidän liukuovista näy läpi :).
 
No ei ole. Nehän tuo himppasen glamia makkariin. Helppo pitää puhtaana jne.
Ainoa mikä tulee mieleen on naarmuuntuminen, mutta ne nyt kai näyttää yhtä pahalta missä ovessa vain. Ei siis piä mennä raapimaan niitä.:D En oo varma käyttäisinkö ees mikrokuituliinaa sellaiseen. Joku pehmee puuvillaliina saattas olla hyvä puhdistukseen ja ihan mieto aine.
 
"Rilla"
Onhan ne helppo puhdistaa, mutta toisaalta niissä näkyy kyllä myös aika ikävästi tahrat ja sormenjäljet. Sekin kannattaa huomioida, että jos huoneeseen tulee valoa eri suunnista, niin se kiiltoefekti voi olla aikas mielenkiintoinen silmälle... Meillä oli tarkoitus valita keittiöön korkeakiiltoiset kaapoinovet, mutta jo keittiöliikkeessä tuli tunne, että liika on liikaa. Valittiin sitten hieman hillitymmän kiiltävät, maalatut ja lakatut, kaapinovet ja näihin olen kyllä ollut tosi tyytyväinen.
 
No ei ole. Nehän tuo himppasen glamia makkariin. Helppo pitää puhtaana jne.
Ainoa mikä tulee mieleen on naarmuuntuminen, mutta ne nyt kai näyttää yhtä pahalta missä ovessa vain. Ei siis piä mennä raapimaan niitä.:D En oo varma käyttäisinkö ees mikrokuituliinaa sellaiseen. Joku pehmee puuvillaliina saattas olla hyvä puhdistukseen ja ihan mieto aine.
Ja mä kun jotenkin luulin, että ne nimenomaan kestäis pieniä kolhuja ja naarmuja paremmin kuin tavisovet :( Jotenkin korkeakiilto sai mun mielessäni myös merkityksen kovaa kuin kivi :D. Hmm... mietin vaan sitä makkarin ovea, että jos pääsee paukahtamaan siihen kaapinoveen, mahtanee jäädä paha jälki? Kaipa noihin muihinkin oviin voi jäädä, mutta ei ketuttais niin paljon jos olis vähän halvempi ovi :D.
 
olioli
Meillä oli korkeakiiltoiset kaapin ovet... niin kauan kun lapsi kasvoi ja muutaman kerran lömäytti kammarin oven siihen kaapin oveen. Kahva teki murtumajäljen siihen pinnotteeseen eikä se tosiaan nätti ollut sen jälkeen. Tavis ovi kestäny rajumpiakin kolhuja. Ja ne rasvaset sormenjäljet... vaikka kuinka pyyhki niin jossain valossa ne vaan loisti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;29991700:
Ja mä kun jotenkin luulin, että ne nimenomaan kestäis pieniä kolhuja ja naarmuja paremmin kuin tavisovet :( Jotenkin korkeakiilto sai mun mielessäni myös merkityksen kovaa kuin kivi :D. Hmm... mietin vaan sitä makkarin ovea, että jos pääsee paukahtamaan siihen kaapinoveen, mahtanee jäädä paha jälki? Kaipa noihin muihinkin oviin voi jäädä, mutta ei ketuttais niin paljon jos olis vähän halvempi ovi :D.
Sie mietit ihan liikaa.:D
Osta nyt vaan ne ovet!:kieh::D
 

Yhteistyössä