Koottavat lelut, voihan elämä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
Nyt on hot wheels rata kasattu, sai äiskä hiukan miettiä ku ohjeissa lukee "napsauta paikalleen". Niin että minne??? :kieh:
Nuken sänky, juu kaikki menee hyvin jopa ruuvauksessa, kunnes tajuan ettei tuo joku nyt ole kohillaan ja ruuvi on jämähtäny paikalleen. |O

Nuo kasattavat pitäisi lailla kieltää! :snotty:

pikku ukko sai sellaisen..aivan höyrynä niihin ja isoveikka eikä isikään meinanneet osata sitä ensin koota...

Vielä ois yksi Brion hella kokoomatta, mutta ensin pitää raikata miniparin huone, jotta sinne mitään kehtaa laitella.... :ashamed: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
pikku ukko sai sellaisen..aivan höyrynä niihin ja isoveikka eikä isikään meinanneet osata sitä ensin koota...

:

Voisin kanssa manata alimpaan...vaikka mihin nuo transformerit :kieh: Kun ei aikuinenkaan saa muunneltua niiden helevatan pikkuohjeiden mukaan, niin miten sitten pienempi ihminen :/

ostin lapsille rotanloukku pelin ja jumakauta nyt meni hermot...loukkuja ei saa virittyä niin että toimisivat kunnolla..(ainakaan mun nakkisormilla)ihan pers..koko peli...

Minä ihan innoissani kasasin eilen esikoisen lego-paloasemaa :xmas: En olis malttanut antaa muiden koskea :ashamed:

Muutenkin mä just tykkään kasata, oli ne sitten leluja tai huonekaluja tai mitä vaan. Minä myös tahdon virittää television kanavat ja digiboksit sun muut :xmas:

No kun tuon olisin tienyt olisin siut kutsunu meille aamuaskarteluun! :D Tai kyllähän mie ne yksikseen ilman kahta hölöttäjää olisin ehka kasannutkin, tosin kymmenen kuppia kahvia myöhemmin. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
..mutta toiveissa ois, että menis helpommin kuin nuo transformerin penteleet...

kunhan ensin tytöt raikkaa pienten huoneen, että mahtuu sisään.... :whistle: :whistle:

se on viho viiminen kapistus, meillä oli muutaman vuoden Brion hella ja sit lensi pois ja minäkin luulin että Brion lelut ovat laadukkaita :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Miettii hän:
bioniklet |O

Eikö nämä kuulu lasten itse kasata. Vai eikö ole noudatettu ikäohjeita?

voi jumpe... joo meillä kuusvuotias kasaa niitä ite ja minä kasaan kun ei poika osaa...ajatella...ei oo meillä ikäsuositusta noudatettu... :saint:

Koetaanko teillä siis onnistumisen iloa vai turhautumista?

Alkuperäinen kirjoittaja Miettii hän:
bioniklet |O

Eikö nämä kuulu lasten itse kasata. Vai eikö ole noudatettu ikäohjeita?

voi jumpe... joo meillä kuusvuotias kasaa niitä ite ja minä kasaan kun ei poika osaa...ajatella...ei oo meillä ikäsuositusta noudatettu... :saint:

Koetaanko teillä siis onnistumisen iloa vai turhautumista?

äiti kokee turhautumista, poika onnistumisen iloa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Minä ihan innoissani kasasin eilen esikoisen lego-paloasemaa :xmas: En olis malttanut antaa muiden koskea :ashamed:

Muutenkin mä just tykkään kasata, oli ne sitten leluja tai huonekaluja tai mitä vaan. Minä myös tahdon virittää television kanavat ja digiboksit sun muut :xmas:

Joo, mä kanssa haalin aina kaikki kasaus hommat itelleni, sekä tietokoneiden, telkkareiden yms asentamiset
:)

Nehän on mukavaa puuhaa, tosin esikoinen omi pienten legohärvelin, enkä saanut koota sitä. Ja mies kokosi kuopuksen paloauton.

Täytyy varmaan joulun kunniaksi kaivella esiin joku monen tuhannen palan palapeli.

Yhden lego-poliisiauton kasasin tänään, tai no, poika 4,5v osasi kyllä paremmin kuin minä.. :D
Vielä olisi osa paloasemaa kokoamatta sekä pelastuslautta, autoratakin odottelee paketissa, voi kun mies paranisi nopsaan.. :whistle:

Meillä mies kasas eilen illalla toista tuntia lentoasemaa, jossa oli kymmeniä pieniä osia. Mä yritin samaan aikaan purkaa Little People hahmoja ja niiden vermeitä pakkauksistaan, johon ne oli köytetty kiinni niin lujaa, että itku meinas päästä.

Kuopus nukahti kesken kaiken ja esikoinen pomppi täpinöissään ympärillä, että mistä sais käsiinsä ensimäisen lelun, jolla vois leikkiä :D

Onneks joulu on vaan kerran vuodessa :xmas:

Yhteistyössä