Koolla todellakin on väliä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
..... " Olin muutaman viikon viestitellyt treffipalstalla tapaamani miehen kanssa. Meillä oli yhteisiä tuttuja ja kiinnostuksen kohteita, ja jututkin menivät yllättävästi yksiin. Tosi kiva ja hauska tyyppi!

Eräänä iltana päätimme puolen tunnin varoitusajalla tavata baarissa. Mukavaa! Vaihdoin kiireesti pyjamat vaatteisiin ja meikkasin. Kiireestä johtuen jätin kaiken sheivaamatta: enhän ollut menossa kuin yhdelle, joten mitäpä tuolla on väliä.

Tulimme miehen kanssa livenäkin juttuun tosi hyvin, ja vastoin suunnitelmiani lähdin hänen kanssaan piipahtamaan yökerhossa. Hän lähti, herrasmiehenä, saattamaan minua kotiin, ja juttu luisti luistamistaan.

Kotini edessä aloimme pussailla. Se tuntui ihan sketsiltä. Mies suuteli vain niin, että hän pyöritti kieltään suun ulkopuolella. Ja koska se tuntui niin naurettavalta, minä yritin pussailla häntä niin kuin itse tykkäsin.

Pussailusta olisi pitänyt jo päätellä jotain, vaan ei. Menimme kotiini ja pussailimme lisää. Harrastimme seksiä, mutta sekin oli kamalaa. Olin tosi nolona sheivaamattomuudestani. Ja hänellä oli niin pieni penis, että en parhaalla tahdollanikaan tuntenut juuri mitään. Eikä pussailu luonnistunut vaakatasossakaan.

Aamulla hän lähti, emmekä ole olleet yhteyksissä sen koommin. Minä olin järkyttynyt kielipussailusta ja peniksen koosta, hänkin saattoi olla järkyttynyt minun imuttelustani ja sängen karheudesta. Apua. Sääli, sillä muuten oli tosi kivaa.

Toisaalta tuollaiset seksuaaliset pettymykset on hyvä tietää varhaisessa vaiheessa." ....

Noin siis kertoo asian henk. koht. kokenut

Tuollakin miehellä on varmaan ollut jokin grillimakkaran kokoluokkaa ja kun naiselle täytyy olla luokkaa HK:N Sininen.

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005109547.html