Koolla ei väliä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies22"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mies22"

Vieras
Aina sanotaan, ettei koolla ole väliä, mutta onko sillä ?
Olen 22 vuotias mies ja itse olen ainakin saanut naisilta kommenttia varustukseni koosta.
Kysyisinkin naisilta, että oletko valmis seurustelemaan miehen kanssa jonka penis on erektiossa 7,5cm pitkä ja 6cm ympärysmitaltaan eli noin 2cm paksu ?

oon seurustellu miehen kanssa jolla oli pieni.seksi ei ollu huonoa,päinvastoin.mun mielestä jos tykkää jostain tai rakastuu niin ei tommoset asiat merkkaa.mutta mä nyt muutenki kiinnitän seurustellessa huomiota ihan muihin asioihin kuten esim huumorintajuttoman miehen kanssa en ikinä olis..

ja toi nyt on aika sama kun naiset murehtii rintojen kokoa tai alapään väljyyttä:D meitä on moneksi..

Muilla taidoilla on suurempi merkitys. Jos jyystää eestaas ähkien ja puhkien ja äitiä hokien, niin oli sitten iso tahi pieni, on lähtöpassi takuulla takataskussa.

Jos toinen oikeasti välittää niin ei sen koolla ole väliä. Yhdellä entisistä oli aika pieni, mutta ei sen väliä. Oltiin tunnettu tuota ennen jo kavereina ja tapailtiin muutenkin ennen seksiä. Suhteemme kuivui eri odotuksiin elämän suhteen. Eli entäs jos sen seksin jättäisit myöhempään kun tapaat kivan naisen? Tutustutte ensin ja sitten jos se hylkää sinut liian pienen munan takia niin eipä ollut se oikea.
Ja mitäs sen munan koolla on väliä kun täälläkin moni kirjoittaa, että ei ne saa sitä orgasmia munalla panemisesta vaan klitoriksesta. Ei naisen tyydyttämiseen tarvita isoa munaa vaan taitoa ennemminkin. Ja itseluottamusta. Omalla miehelläni on ihan tavallisen kokoinen, mutta kyllä se saa tyydytettyä minut ilman munaakin.
Enkä ymmärrä miten joku voi tykätä isosta! Siis oikeesti isosta. Kokemuksesta sanon, että sehän sattuu. Ei siinäkään muuten vikaa, mutta en halua, että joku panee niin isolla, että se paneminen oikeesti sattuu!

On sillä(kin) väliä minulle. En viitsi turhaan kaunistella ja väittää etteikö olisi.

Jokaiselle on kuitenkin ottajansa, kaikki naiset ei varmaan niinkään välitä koosta.

Kyllä sillä on väliä, ainakin mulle. Ei tarvii olla mikään järjettön halko, mutta kuitenkin semmoinen että tuntuu. Ja tärkeintä on tietty että osaa käyttää sitä.
Mutta suoraan sanottuna pienellä kikkelillä paneminen ei tunnu juuri miltään. Siinä ei auta vaikka miten tiukka itse olisit, kun ei se vaan riitä :/

[QUOTE="vaimo";23152273]Kyllä sillä on väliä, ainakin mulle. Ei tarvii olla mikään järjettön halko, mutta kuitenkin semmoinen että tuntuu. Ja tärkeintä on tietty että osaa käyttää sitä.
Mutta suoraan sanottuna pienellä kikkelillä paneminen ei tunnu juuri miltään. Siinä ei auta vaikka miten tiukka itse olisit, kun ei se vaan riitä :/[/QUOTE]

Öö käsittääkseni fysiikan lait pätevät tässäkin asiassa, että tiukkaan reikään mahtuu vain rajallisen kokoinen pötikkä. Vai meinaatko, että joillakin miehillä on niin pieni, että kellään naisella ei ole kyllin tiukka tällaiselle.

Öö käsittääkseni fysiikan lait pätevät tässäkin asiassa, että tiukkaan reikään mahtuu vain rajallisen kokoinen pötikkä. Vai meinaatko, että joillakin miehillä on niin pieni, että kellään naisella ei ole kyllin tiukka tällaiselle.

Ei vaan mä meinaan sitä, että itselleni noin pieni kikkeli olisi armotta ihan liian pieni. Ei tule sellaista tunnetta mikä tulee kun kalu on isompi. Ja pienikaluisen kanssa en saa orgasmia yhdynnässä ilman et käyttäisin sormia apua. Isomman vehkeen kanssa saan joka kerta.

ey: juup, kyllä niin pieni voi olla.

taidoista se tyydytys on enemmän kiinni kuin koosta, mutta koko vaikuttaa esim. visuaaliseen kiihotukseen tai siihen, että suuseksissä tuntuu siltä kuin suussa olis pikkurilli joka katoaa sinne... yöh. ja onhan se naisesta tylsää jos yhdynnässä mies heiluu hulluna sun päällä, mutta mitään et tunne siellä alhaalla... :D

liian suurikin voi olla, ei oo kivaa, että sattuu.

[QUOTE="vaimo";23152311]Ei vaan mä meinaan sitä, että itselleni noin pieni kikkeli olisi armotta ihan liian pieni. Ei tule sellaista tunnetta mikä tulee kun kalu on isompi. Ja pienikaluisen kanssa en saa orgasmia yhdynnässä ilman et käyttäisin sormia apua. Isomman vehkeen kanssa saan joka kerta.[/QUOTE]

Joo mutta jos olisit tiukempi, varmasti pienempikin tuntuisi.

pitää vielä lisätä: että eniten koossa tai sen puutteessa haittaa se jos mies valittaa omasta koostaan, saatika alkaa sitä jollain poppaskonsteilla kehittämään - se on suurin turn-off ikinä!

jos oon jo rakastunut siihen mieheen niin ei sillä koolla ole enää mitään merkitystä. :)

[QUOTE="eeh";23152328]Joo mutta jos olisit tiukempi, varmasti pienempikin tuntuisi.[/QUOTE]

Mun tiukkuudessa ei ole vikaa, mutta se nyt vaan on niin (mun kohdalla siis) että pieni kalu ei vaan tunnu niin hyvältä kuin iso. Ei suuseksissäkään tee mieli semmoista sormen paksuista just imeä :/ Olen joskus seurustellut pienikaluisen kanssa ja seksi oli ihan hyvää kyllä. Parempaa kuin todella isokaluisen kanssa. Mutta puuttui siitä silti jotain.
Aviomiehelläni on juuri sopiva, ei liian pieni vaan ei liian suurikaan.

Emättimessä ei ole kovin hyvä tunto, ja siksi kalun täytyy olla sopivan iso. Mutta monelle naiselle on tärkeämpää klitoriksen kiihottaminen kuin itse yhdyntä ja heille ei varmaan ole niin väliä koolla. Minä nautin nimenomaan yhdynnästä, ja siihen tarvitaan tarpeeksi iso vehje.

Olen kyllä törmännyt niin pieneen munaan, ettei se varmasti riittäisi edes todella tiukan pimpin omaavalle naiselle.

Itse en tätä munaa kokeillut kuin kädelläni ja se oli sormen kokoinen, korkeintaan hieman isompi. Joo ei siinä oikein halut heränneet.

Sitten kerran harrastin seksiä miehen kanssa, jolla oli pieni, muttei kuitenkaan sormen kokoinen. Ei siitä oikein nautintoa saanut. Mies oli kuitenkin aivan ihana, hyvännäköinen ja mukava. Joten halusin tavata häntä tämän jälkeenkin. Yhdyntää ei tehnyt mieli kyllä, valitettavasti.

Suhteemme kuivui kokooon. Olin silloin todella nuori, nyt hieman vanhempana kaipaan tätä miestä, eikä munan pieni koko haittaisi varmaankaan enää. Ehkä siksi, kun seksi ei ole itselleni enää kovin tärkeää. Nuoruudessa taas kun halutti koko ajan.

Pienimunaisen ei välttämättä kannata mennä heti sänkyyn potentiaalisen tyttöystävän kanssa. Tutustua rauhassa ja näyttää miten ihana on.

Tähän voisin kysyä itse mikä kiinnostaa että mikä on liian löysä? Onko silloin esim löysä jos mahtuu 3 naisen sormen paksusta samaa aikaan sisään sillai että sormet eivät ole päällekkäin?

[QUOTE="vieras";23152406]Olen kyllä törmännyt niin pieneen munaan, ettei se varmasti riittäisi edes todella tiukan pimpin omaavalle naiselle.

Itse en tätä munaa kokeillut kuin kädelläni ja se oli sormen kokoinen, korkeintaan hieman isompi. Joo ei siinä oikein halut heränneet.

Sitten kerran harrastin seksiä miehen kanssa, jolla oli pieni, muttei kuitenkaan sormen kokoinen. Ei siitä oikein nautintoa saanut. Mies oli kuitenkin aivan ihana, hyvännäköinen ja mukava. Joten halusin tavata häntä tämän jälkeenkin. Yhdyntää ei tehnyt mieli kyllä, valitettavasti.

Pienimunaisen ei välttämättä kannata mennä heti sänkyyn potentiaalisen tyttöystävän kanssa. Tutustua rauhassa ja näyttää miten ihana on.[/QUOTE]

Tässä on perää, itsellä on kokemus myös tälläisestä "sormimunasta" ja eipä se juuri missään tuntunut, se nyt kuitenkin olis seksisä harrastaessa ihan kiva tietää mitä tapahtuu millonkin muutenkin kuin kysymällä ja mä voi vielä rehellisesti sanoa olevani tälläkin hetkellä sen verran itsekäs ja tyly että halua miehen jolla on sopiva... :D

Liian pieni ei ole hyvä, mutta ei ole liian isokaan, jos niistä kahdesta pitäis valita niin ottaisin sen liian pienen sitten.

Tähän voisin kysyä itse mikä kiinnostaa että mikä on liian löysä? Onko silloin esim löysä jos mahtuu 3 naisen sormen paksusta samaa aikaan sisään sillai että sormet eivät ole päällekkäin?

Ei ole liian löysä. Jos dildot eivät tunnu niin voi olla liian löysä. Voiko muuten olla, että vaikka olisi tiukkakin, niin kaikilla naisilla ei ole yhtä hyvä tunto emättimessä?

Niin en tiedä miten muut tuntee,mutta mä väittäisin että ei mulla koskaan ole ollut oikein hirveästi tuntoa siellä,ei teininä,eikä nytten. Mulla tuli semmonen asia mieleen asiasta poiketen että miehillä nyt ei kalu muutu miksikään aikuisiällä ja nuorena ne saa tiukempaa ja sitten vanhempana aikuisempia naisia jotka tuskin ovat yhtä tiukkia kuin teinit niin senkö takia miehet haukkuu naisia löysiksi ja senkö takia vanhat miehet tai vähän vanhemmat miehet haluaa nuorta tyttöä?

Menipä kauaksi aiheesta..

[QUOTE="vieras";23152647]PArisuhteessa jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.[/QUOTE]

Tää on tyhmästi sanottu. Jossain seksisuhteessa ehkä, muttei rakkaussuhteessa.

Yhteistyössä