Koolla ei väliä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies22"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakin pienimunaisen kannattaa kiinnittää huomiota enemmän siihen tekniikkaan. Isolla voi rynkytellä huonostikin ja joltakin nyt ainakin tuntuu. Pienemmällä ei kannata ainakaan sellasta tasasta nylkytystä harrastaa, kyllä siinä voi olla naisella muuten tunto kadoksissa. Eikös ne pienemmät kalut ole yleensä kovempia silleen pintaa myöten kovia ja isommat hieman letkumaisempia? Eli jos tekniikka on hyvä ja kulma oikea, kyllä se pienikin tuntuu.

Voisin mä seurustella jos mies olis muuten oikeanlainen, mut paneskella en välttämättä haluaisi. Eli miehen olis sit tyytyminen siihen, että meidän seksielämä hoituu ei-yhdyntäkeskeisesti.

Mulla ei ole oikein tuntoa tuolla emättimessä muutenkaan, ettei iso munakaan tunnu kovin kummoiselta, mut sen verran kuitenkin, että viitsii touhuun lähteä. Pieni ei varmaan tuntuis yhtään. Tulee vaan typerä olo semmoisesta.

Koolla on väliä. Mä haluan mahdollisimman isoa melaa. En toki koskaan hylkää tarjottua munaa. Eikä ole kyse siitä että on löysä, vaan mua kiihottaa uskomattoman paljon se, että pillu venyy, ja venyy.

Yhteistyössä