KOOKOSTA!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä olin alkuvuodesta aika paljon pois palstalta ja sillä välin eräs meni vaihtamaan nikkinsä. Olen meinannut jo Taarelle laittaa y-viestiä, että missäs siskos on, mutta eilen sain tiedon että kyllä tindepekkaperkele on tallessa =) Meinas aivan olla ikävä sua! :D :hug:

:D :D Näin menin tekemään :ashamed:
Tuli olo että tarvitaan uudistusta kun elämän tilannekin meni muuttumaan =)

Mutta en mie mihkään ole kadonnut enkä lähde edes kulumalla :kieh: :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Hei kookosta tarkotaako tuo nikkisi kookosta vai :D tuleeko jostain muusta? :ashamed: en mä yhtään utelias oo..

Kun tuo meidän pikku-ukko oli pieni niin hällä oli tapana mennä pikku kippuraan ja miehen mielestä poika näytti sillon ihan kookokselle ja sai lempinimen kookosta kun hän kookosteli. ryöstin sitten sen vaan käyttööni =)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
:D :D Näin menin tekemään :ashamed:
Tuli olo että tarvitaan uudistusta kun elämän tilannekin meni muuttumaan =)

Mutta en mie mihkään ole kadonnut enkä lähde edes kulumalla :kieh: :whistle: :saint:

sinäkö se ooot!! :o

mäkin jo ihmettelin että meneekö tinden aika vauvan kanssa niin ettei palstalle ehdi enää ollenkaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Hei kookosta tarkotaako tuo nikkisi kookosta vai :D tuleeko jostain muusta? :ashamed: en mä yhtään utelias oo..

Kun tuo meidän pikku-ukko oli pieni niin hällä oli tapana mennä pikku kippuraan ja miehen mielestä poika näytti sillon ihan kookokselle ja sai lempinimen kookosta kun hän kookosteli. ryöstin sitten sen vaan käyttööni =)

Voih.. :heart: Ihana tarina nikillä..kookosteli,vau mikä sana!! =) ja hienot varpaat profiilissa pilkistää!!

Yhteistyössä