Kommentteja tästä talosta?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
=)
Kivan näköinen, hintatasosta en tiedä, kun en tiedä alueen muista taloista tai mitään yleensäkään Lappeenrannasta.. mut kyllä voisin mielelläni asua tuollaisessa. Ainoastaan paikkana ei sinänsä kiva että naapurit noin lähellä?! koska itse asun maalla, niin ettei kukaan näe taloamme tieltä eikä me nähdä naapureita, tykkään asua metsän keskellä
 
Miinuksena pieni vuokratontti ja taloja vierivieressä, mutta muuten viihtyisin tuolla alueella kaupungin laidassa. Talokin vaikutti ihan siistiltä. Mutta hinta oli aika hirveä 9 vuotta vanhasta talosta. Tuolla hintaa saisi jo uudenkin valmiiksi rakennettuna.
 
Selkeäpohjainen talo, jossa tilavan tuntuiset huoneet. Pääkaupunkiseudun hintatasoon verrattuna edullinen. Lappeenrannassa käsittääkseni hintatason yliopistokaupunkina ei ole ihan halpa sielläkään. Minä ostaisin :). Ja musta on vaan kiva, että naapurit on lähellä, on turvallisempi tunne, samoin kuin että palvelut ovat lähellä, sekin on plussaa!
 
Vieras
Kiitos sinulle joka laitoit suoran linkin!!

Tota hintaluokkaa talot täällä on. Mua oikeesti harmittaa se, että on vuokratontti ja se on niin pieni, että hyvä jos kääntymään pystyy=(
Haaveena on oma iso tontti, mutta sitten täytyy lähteä monen kilometrin päähän kaupungista ja jos rehellisiä ollaan, hiukan hirvittäis laskea lapsi yksin ulos kun täällä niitä karhuja ja susia kävelee pokkana ihmisten pihoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Miinuksena pieni vuokratontti ja taloja vierivieressä, mutta muuten viihtyisin tuolla alueella kaupungin laidassa. Talokin vaikutti ihan siistiltä. Mutta hinta oli aika hirveä 9 vuotta vanhasta talosta. Tuolla hintaa saisi jo uudenkin valmiiksi rakennettuna.
Ihanko tosi meinaat saada sen noilla materiaaleilla valmiiksi rakennettuna. Minä epäilen todellakin kovasti!
 
house
Oikein kaunis talo ja varmasti tehty tässä remppaa eikä kaikki pinnat ole mitään yhdeksän vuotta vanhoja. Pieni tontti tosiaan ja mua vähän häiritti ne lasiovet (jos kyseessä makkari ) eli ei omaa rauhaa. Ja sitte se iso ikkuna kylppärissä oli järkky. Jos ei muista laittaa sälekaihtimia kiinni ja on suihkussa/asialla ni onpa kiva piilotella niin et naapurit ei näe.

Mut voisin mä kyllä tuossa asua kun nyt asutaan puolet pienemmässä. Mut ei meillä tuollaisia rahoja!
 
Jenskuli
On tuo kyllä kallis tuon kokoiseksi.. Vuokratontti miinusta, mutta aina hyvä olla lattia/kattolämmitys! Ei ole inhottavia pattereita jotka sijoitetaan AINA ikkunan alle ja pitkät verhot imee lämmön itteensä.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Miinuksena pieni vuokratontti ja taloja vierivieressä, mutta muuten viihtyisin tuolla alueella kaupungin laidassa. Talokin vaikutti ihan siistiltä. Mutta hinta oli aika hirveä 9 vuotta vanhasta talosta. Tuolla hintaa saisi jo uudenkin valmiiksi rakennettuna.
Ihanko tosi meinaat saada sen noilla materiaaleilla valmiiksi rakennettuna. Minä epäilen todellakin kovasti!

Täytyy myöntää, että en ole tietoinen eri materiaalien hinnoista

:ashamed: , joten voihan se sitten olla ihan hintansaväärti.
 
Kivan näkönen, siistit pinnat ja ulkoasu. Kavereilla melkein samanlainen pohjaratkaisu talossaan, (muutamia eriäväisyyksiä lukuunottamatta ) ja on käytönnöllinen. Hinta-tasosta en osaa sanoa.
 

Yhteistyössä