Kommentoikaas minunkin päivän syömiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Aamupala: ruispala (molemmat puolet), jonka päällä ohuen ohut kinkkusiivu, juustosiivu ja kurkkua, rasvaton jugurtti ja kahvia

Lounas: kaksi keitettyä kananmunaa ja omena

Päivällinen: uunilohta, riisiä ja kasviksia

no jos tuossa on sun koko päivän syömiset, niin aika vähäistä on... lounaan ja päivällisen väliin pieni välipala (hedelmä, jogurtti, rahka tms) ja iltapala myös mukaan! ja tuo lounaskin on aika köykänen...

Alkuperäinen kirjoittaja terveystäti:
no jos tuossa on sun koko päivän syömiset, niin aika vähäistä on... lounaan ja päivällisen väliin pieni välipala (hedelmä, jogurtti, rahka tms) ja iltapala myös mukaan! ja tuo lounaskin on aika köykänen...

Aamupala tuli syötyä niin myöhään, että myös lounas oli sitten myöhässä ja päivällinen taas oli ihan normiaikaan =) Iltapalalla varmaan hedelmää tai jos tarvetta niin leipää sitten lisäksi.

Jos mä söisin noin niin keho palais säästöliekillä, ja tulisin korkeintaan löysäksi laihaläskiksi (keho polttaa hädissään lihaskudosta ja pitää epätoivoisesti kiinni läskeistä, koska on kerran huonosti ravintoa saatavilla).

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Jos mä söisin noin niin keho palais säästöliekillä, ja tulisin korkeintaan löysäksi laihaläskiksi (keho polttaa hädissään lihaskudosta ja pitää epätoivoisesti kiinni läskeistä, koska on kerran huonosti ravintoa saatavilla).

No minä olen tämäntyyppisellä syömisellä pysynyt kutakuinkin samankokoisena. Pitäskö sitten syödä enemmän, vaikka ei ole nälkä?

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:

No minä olen tämäntyyppisellä syömisellä pysynyt kutakuinkin samankokoisena. Pitäskö sitten syödä enemmän, vaikka ei ole nälkä?

Pitäis, että saat aineenvaihdunnan pysyyn vilkkaana ja tarpeelliset ravintoaineet.

Ei syömisen ainoa mittari ole se minkä kokoisena pysyy tai montako kaloria saa.

Yhteistyössä