kommentoikaa,hei pliiis,mun tän päivän syömiset!

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
aamulla:kaurapuuroa,jossa hillo nökäre,ja maitoa tippa,ja påieni ruisleipä päällä kaks juustoa ja margariinia,vettä.

sit haukkasin palan ihan suullisen palan verran karjalanpiirakasta.

sit söin 120kcal proteiinipatukan ja hiukan makaronilaatikkoa,jossa reippaasti salaattia.

ja join mukillisen verran kaakaota,kun olin kahvilassa,josta menin jumpalle missä poltin 300-400 kcal.

ja nyt söin banaanin ja nektariinin. ja 1 l oon juonut vettä..pari lasia pepsi maxia

Moi!

Paljon näkyy olevan hiilareita ainakin. Aamulla jos sen puuron haluat syödä, niin laita hillon tilalle mielummin nokare voita. Ruisleivän voisi mun milelestä jättää pois. Jumpan jälkeen tankkasit taas hiilareita reilusti, eli banaanin ja mandariinin. Mitä jos söisit jumpan jälkeen/iltapalaksi proteiinipitoisia juttuja? Kuten rahkaa, kananmunaa?

Proteiinipatukka ja salaatti olisi ollut mielestäni riittävä ilman makaronilaatikkoa.
Vettä sais mennä 2 litraa per päivä, niin aineenvaihduntakin tykkää :))

okei,mut en aio luopua mistään,syön kyllä ihan kunnon ruokaa 1 kerta päivässä,ja sit yleensä korvaan sen toisen aterian patukalla tai jollain muulla pirtelöllä.

eli en aio lähteä kyllä hiilarittomalle linjalle,oon sitä kokeillut ja siinä en onnistu,koska rakastan normi ruokaa ja leipää.
ja vaaleaa leipää en oo syönyt

Minä en hiilaritonta linjaa suositellutkaan, vaan että söisit enemmän kasviksia. Proteiinia saat lisää tonnikalasta, kananmunasta, pavuista, soijarouheesta, maitotuotteista esimerkiksi. Suosittelen niiden lisäämistä jos liikuntaakin harrastat. Jos haluat laihtua niin ethän halua tehdä sitä lihasten kustannuksella?

Ihme närppimistä. Suullinen sitä ja hiukan tätä.
Ala syödä reilusti kunnon ruokaa, kasviksia ja proteiineja esim kanaa ja salaattiin öljyä.
Hiilareita ennen liikuntaa ja sen jälkeen proteiineja esim rahkaa jota joku jo ehdottikin.

Yhteistyössä