miltä kuulostaa mun tämän päivän karppi syömiset??

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
aamulla yks juustoleipä,päällä kurkkua,juustoa ja makkara leike, ja n.2dl rahka-turkkilainen jugurtti sekoitusta,ja teetä,niin ja sit söin graavilohta pari palaa,ja fetaa pari palaa

sit söin kaksi lautasellista kukkakaalimuusia,ja paistettua makkara-pekoni-sipuli mössöä,ja vettä

ja nyt illasta söin purkin 185g tonnikalaa,oli joku tomaattinen.

ja pepsi maxia oon juonut,ja vettä

Katsoin että missäs kasvikset, mutta olihan siellä kukkakaalimuussia 2 lautasellista :D
Ihan hyvä setti kun kuitenkin vaihtelua ruokiin tulee päivittäin. Multa jäisi noista vaan toi makkara-pekoni syömäti, menin meinaan tekemään karppauksen alussa sellaisen virheratkaisun että korvasin leivän makkaralla, joten sitä puputin niin etten varmaan koskaan enää koskekkaan :)

Ja nyt sit mun tekee mieli graavilohta :vampire:

Taatusti paremmalta kuin mun syömiset. Että ahdistaa.. Aamupalaksi täytekakkua iso pala ja vähän suklaata. Päivällä lisää kakkua ja suklaata. Ja sitten vielä epähuomiossa pala kakkua. Illalla kaaliraastetta ja omena, muutama rusina ja pari rypälettä. Kauhee nälkä nytkin, mut päätin lopettaa syömisen tältä päivältä. Kakkua olis vielä, mut jätän sen aamuks. En oo vielä paksu (168cm/52kg), mut kohta olen, jos sama meno jatkuu. Joululta jäi herkkuputki päälle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;22888675:
joo pitäs tehä sitä kaalikeittoa kun sais sen kaalin vaan ostetuksi

Mä tein sitä tänään mutta vaan kastikeversiona ja oli tosi hyvää! Eli pannulla paistoin liha+kaali+sipuli+valkosipuli runsaalla voilla ja kun kypsää niin kermaa 2prk ja paketti koskenlaskijaa. Mies puputti kolmatta lautasellista siinä vaiheessa kun mä läksin treeneihin :D

Ja en ole minäkään tarkkoja määriä laskenut rasvoista ja prostkuista, mutta 8 kk mennyt ja ihan huimasti on kroppa (sekä terveys) muuttunut.
Ylipäätään mun mielestä tosta sun kertomasta päivän ruoista on paha päätellä paljonko sitä rasvaa ja protskua tuli kun ei määriä edes mainita :)

Yhteistyössä