Komennatteko ystävänne lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Minulla on yksi ainut tosi ystävä ja ollaan hänen kanssaan päivittäin tekemisissä... Aina ollaan kasvatettu myös toistemme lapsia, eli komennettu, hellitty jne... Tänään eka krt ystäväni komensi meidän poikaa mieheni kuullen ja mieheni suuttui siitä kamalasti, kuulema meidän poikaa ei muut komenna, kun hän ja minä :/
Minusta se vaan oli outoa... :| :ashamed:

Komennan ja saa muut myös komentaa meidän epeleitä. Parasta tottua jo nyt sillä koulussa ja päiväkodissa komentaa täysin vieraat.
Koko kylä kasvattaa periaattet mulla.

Mä en mielelläni komentele muiden lapsia. Jos vanhempia ei ole lähistöllä ja tilanne vaatii puuttumista niin sitten komennan. Olen huomannut, että monilla on hieman eri sääntöjä, joten en kovinkaan vähästä kaverin lapsia komentele. Meidän poikia saa muutkin kyllä komentaa.

No on vähän pakko, jos aikoo pyörittää tätä palettia joka meillä ja ystäväperheellä pyörii. Lapset ovat hyvin paljon toistensa luona yökylässä; viime viikolla heidän tyttärensä oli meillä putkeen tiistaista lauantaihin.

Että kyllä siinä komennetaan "vierasta" ihan samalla tavalla kuin omiakin. :D Niin ja lisättäköön, että odotan omien lasteni saavan ihan samanlaista (kodinomaista) kohtelua heidän ollessaan vastavuoroisesti heillä. Ja saavat muutkin komentaa jo aihetta ilmenee.

Yhteistyössä