kolposkopia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
huomenna on ekakontrolli jossa tehdään kolposkopia ja papa.. mua jännittää ihan sikana kun viimeksi ne koe palojen otot sattu niin paljon että meinas taju lähtee ja oli vielä hiiva tulehdus ja sitä kirvelyn määrää.. ottaako ne taas niitä koe paloja vai kattooko ne vain sillä laitteella! mua pelottaa ihan sikana ja pelkään valkotakkisia ja tää on ihan totta!

Mullakin on pari kertaa tehty. Ekalla kerralla nipisti jonkin verran, mutta toisella kerralla en tuntenut mitään. Ekalla kerralla otettiin 3 palaa toisella vaan 1.
Kerro sinne mennessäsi, että pelkäät!

multa ei oo otettu näytepaloja koska ei kuulemma ollut tarvetta, ei siis näkynyt mitään ns. harmaata aluetta. kirvely oli todella inhaa mutta mulle sattui ihanat hoitsut molemmilla kerroilla. sano tosiaan että jännittää ja pelottaa!
siinä mielessä hyvä tuo tutkimus koska heti nähdään missä mennään, tarviiko ottaa paloja vai ei.
tsemppiä!!

näyte on mulla otettu ainakin paikallispuudutuksessa ja se puudutusaineen laitto sattui minuun, siis se hetki kun neula menee limakalvoille... mutta sen jälkeen ei kyllä tuntunut missään

Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
näyte on mulla otettu ainakin paikallispuudutuksessa ja se puudutusaineen laitto sattui minuun, siis se hetki kun neula menee limakalvoille... mutta sen jälkeen ei kyllä tuntunut missään

ja vielä piikki.. hui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!