P
"pelokas"
Vieras
Minua kai peloteltu liikaa kaikenmaailman sp-taudeilla ja viruksilla. Olen seurustellut muutaman kuukauden uuden miesystävän kanssa ja kondomi ei oikein sovi (miehellä lerpahtaa ja itse allergisoitunut). Hankin pillerit, mutta niistä huolimatta en uskalla "antaa paljaalla". Miten ihmeessä pääsen tautipeloistani? Pelkään siis etenkin papilloomaviruksia, joita ei voi testata. Miehellä ollut nuorempana irtosuhteita (kondomi niissä), mutta vime vuosina vakisuhde ja ennen minua ei vuoteen yhtäkään suhdetta. Harkitsin jo sen papilloomavirusrokotteen ottamista, mutta rokotesuojan muodostumiseen menisi pitkän aikaa
ja uloshan ne sieltä rokotuspaikasta minut nauravat kun lähemmäs nelikymppinen sitä menee hakemaan. Se kun yleensä nuorille tytöille annetaan. Ja varmaan maksaakin paljon.
Todennäköisesti harrastan seksiä jonkin ajan kuluttua paljaaltaan ja sitten panikoin taudeista. Mies ei ole koskaan sairastanut mitään sp-tautia, mutta eipä sitä ole testattukaan. Ei ole oireillut. Kuinkahan pitkän ajan kuluttua voin itse hakeutua testeihin? Entä milloin papa kannattaa ottaa? Viimeksi otettu keväällä ja oli ihan puhdas. Auttakaa mua, olen hysteerinen tän pelon kanssa. Vaikuttaa koko suhteeseen
Todennäköisesti harrastan seksiä jonkin ajan kuluttua paljaaltaan ja sitten panikoin taudeista. Mies ei ole koskaan sairastanut mitään sp-tautia, mutta eipä sitä ole testattukaan. Ei ole oireillut. Kuinkahan pitkän ajan kuluttua voin itse hakeutua testeihin? Entä milloin papa kannattaa ottaa? Viimeksi otettu keväällä ja oli ihan puhdas. Auttakaa mua, olen hysteerinen tän pelon kanssa. Vaikuttaa koko suhteeseen