Iltaa ystäväiset.
On pitänyt tulla kommentoimaan matkan varrella teidän kuulumisia ja juuri kun päätin soluttautua taas rakkaalle palstalle onnittelemaan plussalistan uusia tulokkaita onkin näin hirvittävän surullisia asioita tapahtunut! Jotenkin tuo PeePeen karma-ajatus hiipi mieleen minullekin. Olin niin toivonut, että täällä tapahtuisi paljon onnellisia asioita edes muille, kun ne minulla vielä odottavat tulemistaan. Lämmin halaus kaikille, joita kiduttavalla tavalla hetken jo auringonsäteet lämmittivät, kunnes tuli jälleen kylmä.
EllaEliasta kompaten, silloin kun on vaikeinta on myös tärkeintä pysyä yhdessä. Ainakin minä uskon niin - Vaikka sitten hetken taukoa pitäisikin kaikesta, palstastakin.
Mustaruusu, teillä asiat etenevät pitkän odottelun jälkeen. Ihanaa, että koulutus on jo pian päätöksessä ja muitakin mahdollisuuksia luvassa.
Astrid, olen pahoillani äitisi tilanteesta.
Halusin todella tulla tervehtimään kaikkia kallisarvoisia naisia täällä, vaikken itse nyt lapsettomuushoidoissa olekaan. Meillä menee miehen kanssa jokseenkin kurjasti, hän on ilmaissut tarvitsevansa todella paljon tilaa ja etäisyyttä ja se sattuu. Onneksi keskusteluyhteys on yhä ja yhteinen tahto katsoa, josko tämä vielä lutviintuisi.
Kun en millään haluaisi päästää hänestä irti, en edes, vaikkei hän kykene tällä hetkellä tuntemaan minua kohtaan niinkuin toivoisin. :'(
No nyt tämä menee ihan parisuhdepuuroksi taaskin.
Paljon kauniita kevätpäiviä, valoa ja uskoa kaikille. Kyllä hyvienkin uutisten aika taas koittaa!