kolme pakettia mennyt maitojauhetta torstaista asti

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Hyrrr, maitojauhe....*kamalia muistoja lapsuuden mökkireissusta*

Meillä ei menisi edes kolme pakettia kolmessakymmenessä vuodessa :D.

Montako litraa maitoa yhdestä paketista niinkuin tulee?
vähä reilu 5 litraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Ihan käyttökelpoista tavaraa. Juomiseen en oo kyl antanut. Mutta puuroihin, lettuihin ja leivontaan sekä tietty munamaitoon.
meil ei käytetä lettuihin lainkaan maitoa. veteen tehdään ja hyvältä maistuvat
Täytyy joskus kokeilla maistuisko meillä veteen tehdyt letut.Näin kokeilematta ajattelisin että makuero on huomattava, mutta omalta kohdaltani se on vain arvailua.
oli mullakin ennakkoluuloja,mutta kun kerran kokeiltiin niin KAIKKI tykkäs, jopa lapset.
sokeria ja han viukan vanilliinisokeria taikinaan nin ei huomaakkaan että on veteen tehty
Kiitos vinkistä.Täytyy joskus kokeilla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
vähä reilu 5 litraa.
Oho, onpa teillä saatu hyvin kalsiumia viime päivinä :eek: :D

Mä voisin ostaa hätävaraksi sellaisen jauhepakkauksen kaappiin. Ettei tarvitsisi raahautua kauppaan pelkän maidon takia :snotty: . Jos se nyt meidän maidonjuojille eli lapsille kelpaa: eivät juo edes luomumaitoa, tai punaista maitoa, saatikka hylaa, ykköstä juuri ja juuri, rasvatonta sen olla pitää. Me aikuiset emme juo lainkaan maitoa.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
vähä reilu 5 litraa.
Oho, onpa teillä saatu hyvin kalsiumia viime päivinä :eek: :D

Mä voisin ostaa hätävaraksi sellaisen jauhepakkauksen kaappiin. Ettei tarvitsisi raahautua kauppaan pelkän maidon takia :snotty: . Jos se nyt meidän maidonjuojille eli lapsille kelpaa: eivät juo edes luomumaitoa, tai punaista maitoa, saatikka hylaa, ykköstä juuri ja juuri, rasvatonta sen olla pitää. Me aikuiset emme juo lainkaan maitoa.
Meillä kaikki juo maitoa, myös me aikuiset.
yhdellä aterialla menee jo se litra.
ja puuroa ja velliä teen ain sen 2-2½ litraa ja kaikki menee yleensä
 
jadal
miten usein eu-paketin muualla kuin jyväskylässä muuten saa? ihan uteliaisuudesta kysyn.

Eikä sen hakemisessa ole mitään pahaa :) jos siitä joku on kateellinen, niin huhhuh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Roissa eu-paketit jaossa?? ;)
No tuota, minäkin hain paketin kun sellaista tarjottiin. Mitä sitten?
Minäkin olen hakenut aina silloin tällöin entiseltä työpaikaltani, kun kerran sellainen mahdollisuus on =)
Minä en ole, mutta taatusti hakisin jos olisi tarvetta :)
Ilmaista leipää olen ottanut kerran, kun tyrkytettiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
miten usein eu-paketin muualla kuin jyväskylässä muuten saa? ihan uteliaisuudesta kysyn.

Eikä sen hakemisessa ole mitään pahaa :) jos siitä joku on kateellinen, niin huhhuh!
Tälläpäin saa niin usein kun kokee siihen olevan tarvetta.Viimeksikin sain 3 kassia; johtuen isosta perheestä
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
miten usein eu-paketin muualla kuin jyväskylässä muuten saa? ihan uteliaisuudesta kysyn.

Eikä sen hakemisessa ole mitään pahaa :) jos siitä joku on kateellinen, niin huhhuh!
Täällä ne loppuivat kuulema jo, olisko kerran kuukauteen jaettu? ihan varma en ole, kun hain vaan yhden pkt ja siitäkin on vielä kauheasti käyttämättä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Roissa eu-paketit jaossa?? ;)
No tuota, minäkin hain paketin kun sellaista tarjottiin. Mitä sitten?
Minäkin olen hakenut aina silloin tällöin entiseltä työpaikaltani, kun kerran sellainen mahdollisuus on =)
Minä en ole, mutta taatusti hakisin jos olisi tarvetta :)
Ilmaista leipää olen ottanut kerran, kun tyrkytettiin :D
Mä saan usein ilmaista leipää äitini kautta, mutta silti tulee myös paljon ostettua itse ja leivottuakin joskus

 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmeen makaronivelliä:
Mitä se on? Ja paljonko mahtaa ap:n lapset sitä aterialla syödä?
maitovelliä, jossa makaroonia, sokeriaja rasvaa :p
Tästä meillä tykkää myös aikuiset . Jos teen 2 litraa nin eiköhän siitä aika isot annokset tule, ainkin 4dl jokaiselle ja lisää saa ottaa jos jaksaa.
Mkana tietenkin näkkileipää ja lihaleikelettä. Maha tulee kyllä täyteen.
 

Yhteistyössä