Kolme nuorta kuoli ulosajossa Utajärvellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terveiset Utikselle. Ikäviä uutisia taas sieltäpäin. Toivottavasti kriisiapua on järjestetty sillä menetys on ko. perheille valtava.

Jälkiviisaus on mielestäni turhaa kunhan riittävän moni nuori ja miksei varttuneempikin osaisi ottaa opikseen. RIP

Taas nukkui nuoria ennen aikaansa pois.

En tiedä pystyisinkö itse ikinä pääsemään yli jos oma lapsi kuolisi ennen minua.
No parent should outlive their children.

Haikea, ja ontto olo tulee aina kun tämänkaltaisia suru-uutisia kuulee.
:'( :'( :'(

kansinuoretuhritAML_410_et.gif

http://www.iltalehti.fi/oulu/200806307874126_ou.shtml

- Näin, miten jotakuta revittiin autosta ulos. Se oli minun Martti, tunnistin hänet vaatteista, äiti muistelee traagisen yön tapahtumia.

- Riensin palomiehen luo ja sanoin, että tuo on minun poikani ja että lähden mukaan sairaalaan.

Palomies joutui kertomaan äidille sen kaikkein kauheimman.

- Tilaisuutta lähteä sairaalaan ei tullut, sokissa ollut äiti kertoo.

Kyllä tällainen on järkyttävää.En tiedä mitä sanois,koko ajan pyörii mielessä tää asia.
Tiesin toisen näistä pojista ja kummankin pojan vanhemmat tunnen.On niin epätodellinen olo.
Itku ei ole kaukana. :´(
Voimia kaikille surun keskellä eläville!

..ja todellakin jälkiviisaus ei auta yhtään..päinvastoin

Nämä on kamalia tapahtumia. Varsinkin jos koskettaa itseään yhtään lähemmin.
Eikä pidä vaan sanoa, että kumpa nuoret oppisivat että ylinopeutta ei ajeta. vaan se pitäisi muistaa meidän ihan kaikkien. Totta on, että mitä enemän on ajokilometrejä taka, niin sitä kokeneempi on ja todennäköisesti osaa vaaratilanteessakin toimia nuorta kuskia tehokkaammin. Mutta ei ne nopeusrajoitukset ole meille kiusantakia tehty, vaan niillä on joku syy, ihan meille kaikille.

Yhteistyössä