Alkuperäinen kirjoittaja vieras:17-vuotias auton OMISTAJA, haloo vanhemmatkin...!
Kyl mäkin omistin auton 17 v. Tosin mutsi ajo sillä siihen asti et mä sain kortin.
Ei se auton omistaminen ikää vaadi tai ajokorttia sen enempää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:17-vuotias auton OMISTAJA, haloo vanhemmatkin...!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Olis muut matkustajat jättäneet kyydin väliin!!
Tyhmyyttä mennä juopuneen kyytiin!!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Luulenpa, että kuski kantaa asiaa loppu elämänsä. Pikkuveljensä menetti tuossa rysäyksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rumaruu harmaana:Kuski päässee pälkähästäKuolleiden vanhemmilla todella paska fiilis varmasti. Osanottoni.
Eiköhän tuo kuskinkin "perässä" kulje lopun elämää.
Ei välttämättä. Hän on niin nuori että saa pienellä tuomiolla suorittaa rangaistuksen ja opiskella samalla kaikessa rauhassa. Lisäksi rikosrekisteri katoaa näkyvistä jo hyvissä ajoin ennen kolmeakymppiä.
Lisäksi jos kuski on vähän kylmä tyyppi voi hän jopa kokea ylpeyttä että tappanut 3 ihmistä. Ei kaikki koe huonoa omeetuntoa tappamistaan ihmisistä. Eivät todellakaan.
Mutta hyvä jos tämä kuski sitten vaikka kokisi.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä juttu:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Luulenpa, että kuski kantaa asiaa loppu elämänsä. Pikkuveljensä menetti tuossa rysäyksessä.
hyvä