Kolme nuorta kuoli palavaan autoon Porissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1729700-porikolarikuva.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Olis muut matkustajat jättäneet kyydin väliin!!
Tyhmyyttä mennä juopuneen kyytiin!!

Tyhmyyttähän se on. Ja nuoruutta.. :/ Tuskin kukaan ajattelee että menenpä nyt kuolemaan ton kännisen kuskin kyytiin. Nämäkään nuoret eivät välttämättä olleet niitä taparikollisen alkuja ja kusipäitä syntymästään. Vaikka eipä se silti yhtään asiaa paremmaks tee vaikka olisivatkin.
Mulla on itsellä omakohtainen kokemus siitä kun kiltti nuori, hyvä oppilas ja vapaaehtoistyöntekijä eli siis sellanen :saint: tekee samantapaisen virhearvion.
Se kun voi oikeasti käydä ihan kenen vaan lapselle vaikka kuinka sanois että ei mun lapsi ole koskaan niin tyhmä tai niin kännissä.

:'( miten AINA kuski selviää ja muut kuolee? Tosi paljon sellaista. Kyllä se kuski kantaa asiaa lopun ikää mukanaan ja joutuu todella kärsimään. Niin turhaa tuollainen, voi että. Tuhosi muiden JA oman elämän taas typerän teinipoikasählingin takia. Että nyppii. Ihan hirveetä lähiomaisille ja selvinneelle. :/

toivottavasti kärsii ihan oikeasti lopun elämäänsä.. vika on tottakai matkustajissakin, mitäs menivät.. mutta kuskissa se vika että oli niin hemmetin typerä että lähti siinä kunnossa ajamaan ja ilman korttia!

nää on näitä "kuolemattomia" nuoria.. kappas vaan, niinpä osui omalle kohdalle..

Kolme alle 20-vuotiasta miestä kuoli henkilöauton törmättyä puuhun Porin Aittaluodossa sunnuntain vastaisena yönä kello 1.50. Poliisi epäilee, että onnettomuudessa ainoana hengissä selvinnyt, vasta 17-vuotias auton omistaja ajoi autoa tuntuvaa ylinopeutta ja humalassa. Kuljettajaksi epäilty on tehohoidossa Satakunnan keskussairaalassa, mutta ei ole hengenvaarassa. Vielä ei ole täyttä varmuutta siitä, oliko hän ratin takana onnettomuushetkellä. Hän puhalsi onnettomuuspaikalla poliisin alkometriin 1,3 promillen lukemat.

Kuljettajaa epäillään kuolemantuottamuksesta, törkeästä rattijuopumuksesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta.

Kolarilla on silminnäkijöitä, joita poliisi parhaillaan kuulustelee.

Onnettomuus tapahtui Paperitehtaankadulla, jonka kaarteessa auton kuljettaja menetti auton hallinnan ja auto ajautui ulos tieltä ja päin puuta. Pelastusyksiköiden saapuessa paikalle auto oli ilmiliekeissä. 15- ja 17-vuotiaat porilaiset ja 20-vuotias Porista kotoisin oleva Niinisalossa asuva mies kuolivat välittömästi. Porilaisnuoret ovat kotoisin Porin keskustan lähistöltä.

Se 17-vuotias oli lainannut auton isältään ja siel autossa oli sen serkku ja pikkuveli... Miettikää mikä tunne siitä tulee... Se perjatteessa tappoi pikkuveljensä... Mä ainakin syyttäisin itseäni ja katuisin syvästi... Se 15-vuotias oli mun koulusta ja oli mulle tosi tuttu... Mä näin sen noin viikko sitten ja yks mun kaveri näki sen sinä iltana...

kyllä on kauhea taakka pojalla kantaa.surettaa pojan vanhemmatkin kun eivät ole auton ottamisesta tienneet mitään.
yksi lapsi menetetty veljen toimesta ja veljeä pitäisi jaksaa myös tukea.
kyllä varmaan on ristiriitaiset tunteet vanhemmillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rumaruu harmaana:
Kuski päässee pälkähästä :( Kuolleiden vanhemmilla todella paska fiilis varmasti. Osanottoni.

Eiköhän tuo kuskinkin "perässä" kulje lopun elämää.

Ei välttämättä. Hän on niin nuori että saa pienellä tuomiolla suorittaa rangaistuksen ja opiskella samalla kaikessa rauhassa. Lisäksi rikosrekisteri katoaa näkyvistä jo hyvissä ajoin ennen kolmeakymppiä.
Lisäksi jos kuski on vähän kylmä tyyppi voi hän jopa kokea ylpeyttä että tappanut 3 ihmistä. Ei kaikki koe huonoa omeetuntoa tappamistaan ihmisistä. Eivät todellakaan.

Mutta hyvä jos tämä kuski sitten vaikka kokisi.

Tämä kuski ei vaan tunne syyllisyyttä, sama meno vaan jatkuu.

Ei ole tämä kusipää kuski katunut pätkääkään tähän päivään mennessä. Meni nuoria ja erittäin fiksuja nuoria tässä onnettomuudessa Tunsin heitä ja oli järkeviä kavereita.