Kolmatta lasta "yrittävät"

Aatto sen kun lähenee... Sain tänään joulupukinkin kiinni! jo on tänä vuonna noi joulupukit hakusessa ainakin täällä päin mutta vihdoinkin noin kuuden puhelun jälkeen sain joulupukin meillekkin! PAMUK:mites sä jakselet? Ja onnea plussanneille! Ja RED: mitäpä jos kuitenkin oletkin raskaana? Joulun taikaa.... =) Mulla kans toi vauvakuume sen kun pahenee... no jospas tässä kierrossa... jospas... no ei mitään paniikkia! Mut nyt tarvis lähtee juhliin kummipojan synttäreitä! Plussatuulia kaikille tosi paljon!! :heart: :heart:
 
Heips!
Ihanaa kun triinen testi pompsahti negasta plussaan!! Onnea!

Täällä on aika sekalainen olotila..
lämmöt on edelleen koholla, pariin otteeseen yökännyt tänään, menkkajuilintaa vatsassa, röyhtäilyttää :p , välillä on mielettömän kuuma ja välillä vilu..
Predictorin testin tein päivällä mutta negaa näytti. Tuo testi ilmeisesti on aika "ronski" ettei kovin nopeasti raskaushormoniin reagoi, vai olenko ymmärtänyt oikein? ...pitäisi herkempi testi löytää kun ei tämän vilutuksen kanssa niin kauaa jaksaisi ihmetellä ja arvailla mistä johtuu... Malttamaton...! ...no, jotenkin musta tuntuu että kaikki tässä pinossa tunnistaa tuon olotilan :p :)
 
:wave:
Heippa vaan kaikille!! Täällä olisi yksi kolmannesta haaveilija... Pitkään olen jo lueskellut palstoja ja nyt kun ollaan oltu syyskuusta asti ilman kierukkaa niin voisi olla aika etsiä "vertaistukea". Mitään paniikkia ei sinänsä ole mutta niinkuin monesti on todettu täälläkin, vauvakuume tuppaa tekemään tepposia. Eli malttamattomaksi :kieh:
Tässä kuussa olis otollinen aika aaton tienoilla, joten pukki saa suukon ja vähän muutakin :heart: :heart:
Niin ja onnea kaikille odotuspuolelle siirtyneille! Perässä tullaan, eikö =)
 
ja Heippa muillekin,
matonen teretulemasta!!

jaa ja minä kun mietin etten mitään testejä tilaa...
mutta noi näyttäis olevan aika halpoja, 5kpl r-testiä hintaan 7,70 euroa! kotitesti sivuilta.
ett jos sit vaikka niitä valmiiks oottamaan ja luomaan sopivan kokoista jännitettä sekä positiivisuutta kuumeeseen!

oikeen naurattaa kun meidän isännälläkin on kova kuume, nimittäin autokuume!!!
että osaa ne miehetkin hössöttää...

ihan ok on olotilat kiitos kysymästä.
kattellaan ja silleen, tulee noi vapaat, miehelläkin kunnon loma!
ni eiköhän sitä sit taas päästä siihen oleelliseen...
XXX
 
TaikaSäde: Tervetuloa tähänkin pinoon! :flower: :D

Tänään vihlas oikein mukavasti oikealta.. Alavatsalta, tuntui, että taju lähtee.. Melkein vääntäydyin kaksin kerroin. Oli hauska tulla töistä kotiin. Sisäänhengittäminenkin sattui vähäsen.

Eilen, kun luin tuon syysunelmastaa haaveilijat -pinoa, niin yhtäkkiä rupesi kyyneleet valumaan poskilta :eek: Eikä oikeastaan mitään syytä siihen.
 
emunen
Mä oon psyykannu koko sukua jo viime kesästä asti kertomalla haaveilevani vielä kolmannesta. :D Miehen puoli kaipaakin vähän etukäteisvalmennusta, kälykin ihan huus puhelimeen niin että mäkin kuulin, että EI KAI NYT SENTÄÄN ENEMPÄÄ, HERRANEN AIKA, kun mies sano sille, että ollaan vähän mietitty vielä yhtä lasta. :kieh:

Edelliset on kesävauvoja niin kohta ne alkaa turtua siihen, ettei meillä sittenkään mitään tapahdu, kun menen joululomalle retsivarkuissani niinku ennenkin... :whistle: Jos ei olisi eka yritys loppunut alkuunsa, niin mahan alkua olisin peitellyt jo. :/
 
Keskiviikko 19.12.2007


Mivi..........................................kp 2/33
tatomira..................................kp 4/30
Pamu k....................................kp 7/??
maaruska................................kp 7/21-28
äippä-80.................................kp 7/26-30
Oinas74...................................kp 7/27
Matonen...................................kp 14/31
Tanjusha.................................kp 16/31
Taotao -03...............................kp 16/31
maitooo...................................kp 20/30
Rindie77..................................kp 21/30
Luminalle.................................Kp 22/27
emunen...................................kp 24/28-30
Red Dragon.............................kp 28/33
tikruliini...................................kp 39/28-30
Kaksonen74............................kp 45/??
Telle76.....................................kp 48/29-35
Riemurasia...............................kp 58/35-48
umayya....................................kp 59/28
Nandi.......................................kp 72/??
tuplis2......................................kp 74/29-31
Liina81.....................................kp 93/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03...................................kp ??/??
TaikaSäde................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
huhkuu
triine
 
Edelleen odottavalla kannalla... Viime viikolla tehty Predictor-testi nega. Onko noissa testeissä tosiaan herkkyys-/luotettavuuseroja? Haluaisin mahdollisimman herkän ja luotettavan testin...
En tiedä pitäisikö tässä tehdä jotain että saisi kierron tasaiseksi ja "normaalin" pituiseksi ja sitä myöten ehkä raskaaksi tulokin olisi helpompaa... Visiitti gynelle ehkä olisi paikallaan? Oletteko muut käyttäneet jotakin kierron tasaamiseen? Tosiaan eka kierto menossa pillereiden lopettamisen jälkeen. Ennen pillereitä kierto 30-60 päivää, joskus ennen ollut jopa 30-90...
 
huomenta!
pamu k kyytiin vain :) jos se plussa sieltä vaan suostuu ilmestymään, testit ei ainakaan vielä tänään tulleet :/
maaruska minä en niin perillä ole mistään muusta kuin kiertopäivistä, en limoista ja kohdunnipukoista.. ovistestejä en ole ikinä tehnyt ja luulen myös että en tee.. vähän enemmän fiiliksellä mennään..
matonen tervetuloa mukaan :wave:
mivi :hug:
äippä-80 tervetuloa sinullekin :wave:

ja ne perkuleen testit sais tulla, eihän tässä osaa enää muuta ajatellakaan :kieh:
 
matonen ja äippä-80 tervetuloa mukaan jännäilemään :)
umayya, tunteella vaan, viis nipukoista ja limoista ym. (kun en niistä kerran ymmärrä) :LOL:
Mulla hermot ihan pinkeenä, yleensä en turhaa joulusta hermoile :headwall:
Kun mulla oli horminikierukka, olin suht tasainen ja rauhallinen.
Onkos muilla jo Joulu touhut valmiina??
Piparkakkutaikina odottaa lapsia koulusta kotiin, pääsevät heti leipomaan :/
Minä suuntaan matkani nyt pullataikinan kimppuun :xmas:
 
maaruska lahjat on paketissa ja huomenna roudaan ne mun vanhemmille, ollaan tää joulu onneks siellä niin ei tartte kotona hirveästi laittaa, aattoaamuna ryykätään ajoissa sitten äitin apuun jotta ruoka saadaan ajoissa pöytään kun pukki tulee 16.30. aateltiin syödä ennen pukkia kun ei siitä syömisestä enää sitten tule mitään kun lapset saa lahjansa, meillä siellä porukkaa hieman enempi tänä vuonna, mun eno perheineen, me, mun vanhemmat ja mun äidin vanhemmat eli 15kpl ihmisiä :whistle:
 
umayya, sullahan on hyvin asiat. Mun lahjat vielä paketoimatta. Nyt sain juuri leivottua pullat ja tehtyä joulukarkkeja. Heti tuli parempi mieli kun sain jotain aikaiseksi.
Isot suku joulut on ihan kivoja, me ollaan kotosalla, olen vielä aattona aamulla töissäkin, mutta sitten neljä vapaata
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Joulumieltä kaikille =)
 
Tervetuloa kaikille uusille! :heart:

Meillä kanssa joulu painaa vähän päälle. Lahjoja oon paketoinu aina iltaisin kun tytöt on nukkumassa, eikä taida olla enää kovin montaa paketoimatta. Tuntuu että tää aika vaan hulahtaa käsistä... Tänä jouluna ollaankin kotona, taitaa olla eka joulu näin :xmas: Tosin ollaan värvätty mummit ja muut ruokia laittamaan. Ite pitäis sit vaan laatikot laittaa uuniin ja kämppä siistiks (=isoimmat villakoirat kuriin :D ).

Ja jotain positiivista, tänä aamuna tuli ovistestiin plussa! :heart: Tietää lisää iltapuhteita :D
 

Yhteistyössä